Stora ryktestråden för "Switch 2"
Japp, Suikoden I & II HD Remastered släpps den 6e mars står det, till Nintendo Switch.
Gör man sökningar på google med typ Nintendo Switch 2 Amazon så blir det lite olika sökresultat typ Switch V2 osv även om rubriken står Switch 2 så visar Amazon lite olika saker. De pepprar ju på med sökresultat så att man skall hitta så många saker som möjligt och lockas till Amazon.
Hehe smart av dem att optimera så de får hype av nya konsolen utan att faktiskt sälja den (än).
Hehe smart av dem att optimera så de får hype av nya konsolen utan att faktiskt sälja den (än).
Ja man kan ju söka på allt möjligt.
Jag är introvert och älskar att spendera min lediga tid hemma.
Visa gärna källa!
Istället för att bara posta random bilder utan någon som helst källkritik!
T.ex Suikoden spelet, det är tagit från Reddit där folk frågar efter källa och url adress men tystnad råder.
Källan är google, gör samma sökningar och du får resultat.
Visa gärna källa!
Istället för att bara posta random bilder utan någon som helst källkritik!
T.ex Suikoden spelet, det är tagit från Reddit där folk frågar efter källa och url adress men tystnad råder.
Man ser ju källorna på bilderna.
Tror du läste fel nu. Jag skrev inte vad tiden var när jag skrev inlägget, utan jag googlade 8pm est to Stockholm time och då skrev de att det är 02:30. Alltså vad tiden var när de twittrade om när utannonseringen av Switch skulle ske 2016. När börsen öppnar eller whatnot har ingenting med saken att göra.
https://pbs.twimg.com/media/GhV9fTmWEAAX2mc?format=jpg&name=s...
Kanske inget spel som många peppar men det tycks komma till Switch 2 också i alla fall.
Det kan ju tolkas som att utvecklarna självklart kommer att porta/släppa spelet även på Nintendos kommande konsol (i folkmun kände som Switch 2) men tveksam på att de sitter på nån info som andra inte vet. Lite som att säga att jag kommer spela Half-Life 3 (om/när det släpps), typ..
”Den fulle har tusen önskningar, den nyktre har bara en.” - Ghandi
Det kan ju tolkas som att utvecklarna självklart kommer att porta/släppa spelet även på Nintendos kommande konsol (i folkmun kände som Switch 2) men tveksam på att de sitter på nån info som andra inte vet. Lite som att säga att jag kommer spela Half-Life 3 (om/när det släpps), typ..
Jag skrev inte att de sitter på någon info som andra inte vet? Jag visade bild på att utvecklarna säger att de även gör en version för Switch 2 och att de även kommer släppa spelet där. Inget annat.
Man ser ju källorna på bilderna.
Jag skrev inte att de sitter på någon info som andra inte vet? Jag visade bild på att utvecklarna säger att de även gör en version för Switch 2 och att de även kommer släppa spelet där. Inget annat.
Okej jag tolkade det som att du menade att det kunde styrka rykterna om Switch 2. Som du skrev själv är det väl inget jätteintressant spel så jag vet inte hur relevant det känns här, men kul iaf för de som är intresserade av spelet och tänker skaffa en Switch 2.
”Den fulle har tusen önskningar, den nyktre har bara en.” - Ghandi
Okej jag tolkade det som att du menade att det kunde styrka rykterna om Switch 2. Som du skrev själv är det väl inget jätteintressant spel så jag vet inte hur relevant det känns här, men kul iaf för de som är intresserade av spelet och tänker skaffa en Switch 2.
Hehe, Switch 2 är nog sämsta "hemligheten" i spelindustrin typ någonsin. Det är sådan hemlighet att de helt öppet bekräftar versionen innan konsolen ens är utannonserad. De vet att "alla" vet och rider väl på intressevågen men säger ju ingenting om när den utannonseras eller släpps så de försöker ju inte röja någonting. De säger ju inte ens när deras egna spel släpps. Så de är ju ingen läcka så utan bekräftar bara att deras spel kommer till formatet... nångång. Men ja, det är säkert fem pers eller så som blir glada men relevansen är att det är Switch 2-relaterat vilket tråden handlar om så bara en person finner det någorlunda intressant var det värt att nämna.
då så det är ju ändå otrolig sh!tposting ändå så vad ska du med källa till?
Som majoritet av dina inlägg! Just sayin.
Du postar lösa bilder istället för att skicka med hela länken...hur svårt ska det vara att gör det rätt bara?
Som majoritet av dina inlägg! Just sayin.
Du postar lösa bilder istället för att skicka med hela länken...hur svårt ska det vara att gör det rätt bara?
Fast nu ljuger du. Majoriteten av mina inlägg är inte inklippta bilder utan länk utan det är väl typ 2 inlägg av tusen...tals?
De flesta inläggen jag gör här är oftast videos med länkar och källhänvisningar och även då de är bilder från tweets eller Reddit så länkar jag. De bilderna var så oseriösa och otroliga så kände inte ens behov av källa till dem, de var mer "just for fun". Så absolut ingenting du påstår stämmer. Alls. Så ska du shittalka mig (vilket du desperat söker tillfälle för) bör du ju åtminstone göra det med någonting som faktiskt stämmer. Hur svårt ska det vara att göra det rätt bara?
Här är en annan bild på Switch 2:s påstådda styrka kontra Gamecubes. Källa: X/Reddit.
De flesta inläggen jag gör här är oftast videos med länkar och källhänvisningar
Här är en annan bild på Switch 2:s påstådda styrka kontra Gamecubes. Källa: /Reddit.
Stämmer inte, deras videos har inga som helst riktiga källhänvisningar utan bygger på lösa rykten från olika trådar från Reddit!
Att ta hela Reddit som källa är inte legit.
VEM EXAKT PÅSTÅR detta? Reddit som källa är inget svar
https://external-preview.redd.it/zpMjij-rUEtWRruTox-amYFniP0v...
En oseriös bild är inte seriös? Så kan vi inte ha det. Skönt att vi snart har officiella bilder och information att prata om
Återigen, mycket av det du har postat har varit oseriöst. Lite Se & Hör! Därav min "ständiga" kritik mot dig!
Men fortsätt du bara 😘
Väntar fortfarande svar på Monster Hunter Day 1 release! Eller var det också bara ett oseriöst inlägg från dig? 🤷♂️
Igår visades "Monster Hunter Wilds" under Sonys State of Play, och det finns höga chanser att det även är en releasetitel, eller i alla fall en year one titel, för Switch 2!
Berätta mer snälla 😘
Nå?
Det är t.ex. sådana här grejer jag och flertal har stört oss på!
Någon fler här som sitter uppe och väntar?
Självklart! Har NoA på X som jag F5:ar lite då och då!
Självklart! Har NoA på X som jag F5:ar lite då och då!
Inget ännu?
Vilken sida kollar du förresten? Ah, nintendo of america.
Väntar fortfarande svar på Monster Hunter Day 1 release! Eller var det också bara ett oseriöst inlägg från dig? 🤷♂️
Nå?
Det är t.ex. sådana här grejer jag och flertal har stört oss på!
Nej, jag tror helt seriöst att Monster Hunter kommer även till Switch 2 - dock är det ju inget rykte eller någon läckare som tyder på det (då hade jag länkat till dem ) utan bara någonting jag känner på mig och spekulerade om. Vilket "och det finns höga chanser att..." borde skvallra om då det är ett uppenbart antagande och jag påstod inte att någon annan hade sagt/lovat det. Vilket du kan se på senare tredjepartsspel som ryktas komma till Switch 2, där jag har länkat till artiklar och annat som rört det (de härstammade alla från NatetheHates podd - vilket jag också påpekade även om jag inte länkade till den utan artiklar och sidor som omnämnde den) så det är ju stor skillnad hur jag hanterar rykten/läckor och personlig spekulation. Är det någonting du och andra stör er så enormt på vet jag inte riktigt vad jag ska säga till er. Annat än typ "touch grass".
Som du kommer förpesta (enligt min mening) den nya officiella tråden med rykten om varför Nintendo valde 256 GB istället för 512 GB etc etc etc etc etc
Keep up the good work!!!
När vi har officiell information om konsolen kommer jag uppdatera startinlägget med det (som jag t.ex. gjorde i min PS5 Pro-tråd när vi gick från rykteskarusell till officiell utannonsering) så allt finns enkelt och smidigt sammanfattat för den som vill ha lite enkel översikt. Så lugna ned dig med dina påhittade problem tack.
Inget ännu?
Vilken sida kollar du förresten? Ah, nintendo of america.
Ah, har skaffat ett X-konto för att kunna följa dem och några andra så nu är jag locked in! De publicerade om DK och ikoner en kan köpa för platinum points så internet är ofc on fire - som någon påpekade så här mycket postade de inte ens om Mario Odyssey så jag tror de vet att det finns förväntningar på dem nu
Eftersom överraskning är så viktigt för Nintendo så kanske de trollar oss och flyttar datumet tills imorgon Bara för att ge fingret åt alla självgoda läckor
Haha, eller så utannonserar de på fredag. Och säger ingenting, bara shadowdroppar det helt plötsligt.
Nintendo tycks inte utannonsera någonting så jag börjar ge upp. Känns som Natethehate kommer ha en väldigt jobbig tid framför sig om det inte händer någonting idag. Nexthandheld läckte ny bild på joy-consen (se ovan) men känns som vi sett allt så det tillför inte så mycket nu utan det är bara officiellt ord från Nintendo som är av värde nu. Vi har sett i stort sett allt redan (förutom kartongen då) så antagligen inte ens mycket på utannonseringen som kommer kännas speciellt nytt. Men ja, jag har ju gjort detta mot mig själv så har ju inte rätt att klaga nu men jag är så trött på att de inte kan ta bladet från munnen någon gång och bara ge oss hel utannonsering.
Olika Nintendo-konton har kvittrat om DK-ikoner och annat men inget Switch 2. Men å andra sidan sa aldrig NatetheHate att de skulle förutannonsera det nu innan torsdag utan det har bara vi antagit. Så vi får hoppas nu under torsdagen att de antingen shadowdroppar eller utannonserar med väldigt kort varsel. Så hoppet är inte helt ute än!
PS4-prestanda i bärbart utförande? Nej, inte ens som dockad. Det är en bärbar konsol som, likt övriga konsoler från Nintendo, primärt riktar sig till barnfamiljer och därför har både prestanda och prislapp som återspeglar detta. Med ett batteri på 20Wh och ett SoC från 2023 på 5-15W blir det inga underverk, hur gärna ni än vill det.
Den kommer prestera mer än PS4 både dockat och bärbart. Man kommer rätt långt med modernare arkitektur.
Påminner återigen om vikten av tonen och att ni beter er respektfullt. Det cirkulerar många rykten just nu, vilket väcker engagemang. Fråga gärna efter källa, men gör det på ett sakligt och respektfullt sätt.
Vad väntar ni på, jag gav ju er datumen igår... den 17 och sedan 3 mars släpps den
*läser inlägg, ohh insider-info!*
...
...
...
*ser signaturen*