Diskutera – Vad spelar du år 2050?

Medlem

Spelar Terminator IRL... som vi alla kommer att göra.

Medlem

Om 25 år är jag 65 år gammal. Jag väntar ivrigt på Larian Studios nästa spel. En passionerad 77 årig Swen Vincke har tagit på sig rustningen för att producera ett magnum opus innan han drar sig tillbaka. Fredrik och grabbarna har börjat köra Fragzone Fredag klockan 12, för att hinna hem till en tidig pensionärsmiddag klocka 14.30.

Medlem

HOMM3 och nysläppta RDR3

KoP
Medlem

Om 25 år ligger man säkert under jorden.

Medlem

förmodligen mkt mer rpg och strategi då man inte har samma hastigheter i sig längre

signatur

//monster

Medlem

Då spelar man nog "Worms" i kistan. 👍

signatur

Speldjävulen angrep mitt kranium...

Medlem
Skribent

Ligger i något dike nånstans, undviker kringströvande banditer och spelar WoW på laptop.

signatur

Pianocovers av spelmusik – Forumtråd på FZ |Youtube

Medlem
Medlem

Väntar nog fortfarande på Star Citizens single player

Medlem

Hmm.. då är jag 60 år gammal. Förhoppningsvis har jag tid med ett riktigt bra mmo. Man kanske till och med går tillbaka till wow

Medlem

Om 25 år har frugan förhoppningsvis gått med på att bygga mitt önskade VR-rum.

Medlem

Mass Effect 4

signatur

PS2, PS3, PS4, PSP, New 3DS XL, NDS Lite, Wii, N64, Sega Mega Drive, GBC
PC: GTX 1060, MSI Z170A Krait Gaming 3X, 16GB DDR4 @ 1066.7 MHz

Medlem

2050 är jag antagligen på jakt efter rent vatten eller den sista oljan tillsammans med någon Kevin Costner eller Mel Gibson typ. Har annat att tänka på en spel då.

Medlem

Personligen så tror jag att beräkningskraften kommer ha dragit iväg exponentiellt så jag tror starkt på VR och AR med verklighetstrogna simuleringar av världen kring oss. Man kommer att kunna jobba i spelvärldar som content creators och få betalt efter hur populärt content du bidrar med.

Om jag inte har trillat av pinnen så spelar jag nysläppta Fallout 5 👍

Medlem

Något Sonicspel med intetsägande namn. Vad ska vi säga, Sonic Trials?

Medlem

Alltid gillat retrospel med primitiv grafik, så Cyberpunk 2077?

Medlem

Med största sannolikhet så moddar jag Skyrim: Ultra mega realy "special and unique" edition 90fps 0,2 times the details edition. För jag är korkad.

Medlem

ja om vi har tur så har Star citizen precis haft release =D

Medlem

Förhoppningsvis är man en frisk pensionär som spelar NHL 2050

signatur

Cause i need to watch things die

Medlem

Jag har antagligen lungat ner mej ordentligt om 25 år. Och misstänker att jag mest kommer att spela snygga turordningsbaserade gooner rpg spel från Kina och Japan. Men jag kommer säkert vara intresserad av hur andra spel kommer att fungera mm. Och håller mig säkert uppdaterad om nyheter mm.

Medlem

Super Mario Bros 3.

Har spelat det av och till i cirka 30 år, så vad gör väl 25 år till?

Medlem
Skrivet av Cortex:

2050? Då fyller jag 81 och har troligtvis firat mina sista 20 födelsedagar i en atomsäkrad bunker. Spelar Snake på en gammal Nokia jag hittade av en slump i en av gångarna i bunkern. Håller mobilen vid liv med hjälp av en välanvänd trampgenerator. Gott Nytt 2025.

Låter fantastiskt! Finns det plats för två?😄

Medlem

Buried simulator

signatur

| PC | Xbox One | PS5 | Oculus Quest 1 & 2 |

Medlem

I den här takten så blir det Quake 2.

Medlem

Hollow Knight Silksong

Medlem

Om 25 år kommer jag vara helt uppslukad av Riot Games MMORPG. Där jag utforskar de senaste tillskotten bland Runeterras regioner som äntligen blivit tillgängliga. Tanken på att dyka in i en komplett, levande värld fylld med äventyr, magi och djup historia är exakt vad jag ser mig själv göra då.

signatur

"Do. Or do not. There is no try." - Yoda

Medlem

Sekiro...än sålänge har inget "råkat" gå sönder i huset, förutom mitt personliga lugn och sinne då!

signatur

To crush your enemies, see them driven before you and hear the lamentation of their women!

Medlem

Säkert samma som idag och kanske emellanåt senaste storspelet som är precis som alla andra.

123
Skriv svar