Game of Thrones: Kingsroad har fått en gameplay-trailer

Robot
Game of Thrones: Kingsroad har fått en gameplay-trailer

Och nu kan man anmäla sig till det slutna betatestet.

#Game-of-thrones-kingsroad, #Netmarble

Medlem

Frågan är om man kommer kunna idka samlag med sin syster.

Medlem

Ser väl ok ut men GOT för mig är storslagna fighter med massa fiender och varierande karaktärer som är normalstora och gigantiska. Detta ser väl mer ut som ett licens-spel där man bara tagit namnet men som sedan inte påminner nämnvärt om filmerna/böckerna.

signatur

Frilansande animatör - Tidigare projekt: https://www.imdb.com/name/nm4133995/

Medlem
Skrivet av frommy:

Ser väl ok ut men GOT för mig är storslagna fighter med massa fiender och varierande karaktärer som är normalstora och gigantiska. Detta ser väl mer ut som ett licens-spel där man bara tagit namnet men som sedan inte påminner nämnvärt om filmerna/böckerna.

Du glömde drakar!

Medlem

Ser ändå okey ut för att vara en cashgrab på mobil/pc... Ser ändå fram emot att testa det då gameplay såg halvnice ut.

signatur

1# FZ Troll

Medlem
Skrivet av frommy:

Nja, stämmer inte så bra. Fighterna som i armé vs armé har alltid haft väldigt korta beskrivningar. Några som möttes 1v1 och vem som vann typ. Fokus har alltid legat på allt runt omkring. Grrm skriver sällan, om aldrig, några detaljerade bataljer eller storskaliga strider.

Redaktör
Ponny

Nej, jag säger nej. Detta är inte Game of Thrones för mig.
Jag vill ha R.R. Martins rika språk och inte standard-actionäventyr.

signatur

En Bamseponny av folket

Medlem

Vad gör Kratos i Kings landning?

Medlem

Jobbigaste screen-shake jag sett i ett spel, kan man inte ta bort det i options blir striderna helt ospelbara för mig. I övrigt ser det ut som ett lågbudget AssCreed Valhalla.

signatur

I saw this wino, he was eating grapes. I was like, "Dude, you have to wait". - Mitch Hedberg

Medlem

Kan bli lite trött på alla rpg’s där det ska rullas runt hela tiden. Det funkar, men är ju inte superexalterande längre.
Näh, ser fram emot Kingdom Come 2 och lite realistisk combat.

God of War: Game of Thrones: Kingsroad.

signatur

Viam inveniam aut faciam

Medlem
Skrivet av cyppa:

Frågan är om man kommer kunna idka samlag med sin syster.

Samt offra sin dotter och bränna henne på bål, annars får det va'

signatur

Jag skiter i vad du känner, jag vill veta vad du tycker/tänker!

Medlem

Tappade intresset helt för det här spelet när jag läste att det skulle släppas till mobiltelefoner

signatur
Medlem

Ser ju helt förskräckligt ut

1
Skriv svar