Rare skickar ett livstecken från förtrollande Everwild

Robot
Rare skickar ett livstecken från förtrollande Everwild

Kan de ha fått rätsida på den påstått problemkantade utvecklingen?

#Everwild, #Rare

Medlem

Det var nog ett av de (tids)typiskaste spelnamnen jag hört Är det inte med ett kolontecken så är det ett sånt namn.

Medlem

Det är vackert, men det är verkligen svårt att få en känsla för vad det är för en typ av spel. Antar att det är uppfriskande idag med ett spel utan våld och det är lite skrämmande att jag måste ställa mig frågan "men vad ska man göra då?"
Ska bli spännande att se oavsett.

Medlem

Gick ju prat att dom inte ens visste vad för spel dom skulle göra när dom släppte trailern. Så detta spel ligger nog 3-5år framåt.

Medlem

Snart får vi väl en ny trailer för Scalebound...

Medlem

Jag vågar inte hoppas på något
Men kul att de vågar prova något nytt!

Medlem

Gäspar bara jag hör namnet Everwild.
Nä nu ska gå och spela Outer worlds eller Outer wilds. Blandar alltid ihop dessa spel..

Medlem
Skrivet av Ender:

Det är vackert, men det är verkligen svårt att få en känsla för vad det är för en typ av spel. Antar att det är uppfriskande idag med ett spel utan våld och det är lite skrämmande att jag måste ställa mig frågan "men vad ska man göra då?"

Precis. Det är väl en av orsakerna till förseningen också, att inte ens utvecklarna själva riktigt vet vad man ska göra i spelet. Har för mig jag läste om det för några år sedan.

Tråkigt att man inte hört nåt. Såna här förseningar bådar inte gott.

signatur

Memento Mori

Medlem
Skrivet av Ender:

Enligt ryktena som står på wikipedia så har det beskrivits som third-person adventure game med element tagna från god games likt typ black and white osv. Eller så ska det vara ett Viva Piñata likt spel, så verkar bli nått åt "management" hållet iaf

1
Skriv svar