Släpptrailern för Alien: Rogue Incursion har krupit fram
recension? fast ni brukar inte recensera vr spel eller?
Tyvärr inte. Ingen i redaktionen har nerver nog...
Vi har inget emot att recensera VR-spel, bara det är stort nog. Men det gick tyvärr inte den här gången.
Åh herregud vad är det för trailer? Musiken? Det känns inte som något som har med alien att göra
Haha ja verkligen! Jäkligt konstigt val av musik...
Skulle kunna bli så bra men är tveksam, väääldigt lite som visats innan sista dagarna/veckan nu. Trailern är ett stort frågetecken också, man kunde ju åtminstone försökt anspela på stämning istället..
Tänkte förövrigt köra lite Avp3 häromdagen för att komma i stämning men verkar blivit brickat av steam. Verkligen nersidan med digitaliseringen att titlar faller sönder på det sättet och sedan ingen som kan ta upp bollen. Jag tror ingen seriöst kan förvänta sig att spel ska funka på system 10+ år senare men när man inte ens med hårdvara från tiden kan spela spelet pga något knas med filerna från tex steam då känns det verkligen surt.
En remaster eller remake på avp2 vore dock helt fantastiskt, fan de asymmetriska spellägena i mp är rätt unika än idag. En börjar som alien resten marine, varje marine som dör blir alien, så himla ballt och spännande.
Håller tummarna att detta blir kanon. Vem som kört VR har inte fantiserat om ett spel som detta liksom
Vågar dock inte förköpa. Blir att vänta på recensioner. Det ser lite stelt ut i animationerna, hoppas det känns bra att spela bara och att det är ett riktigt spel med bra story och inte bara korridorskjutare.
Tyvärr inte. Ingen i redaktionen har nerver nog...
Vi har inget emot att recensera VR-spel, bara det är stort nog. Men det gick tyvärr inte den här gången.
ok , det har ju dykt upp en del intressanta titlar senaste tiden. Behemoth, Metro, Batman och nu Alien.
Dags att anställa någon med nerver
Skulle kunna bli så bra men är tveksam, väääldigt lite som visats innan sista dagarna/veckan nu. Trailern är ett stort frågetecken också, man kunde ju åtminstone försökt anspela på stämning istället..
Tänkte förövrigt köra lite Avp3 häromdagen för att komma i stämning men verkar blivit brickat av steam. Verkligen nersidan med digitaliseringen att titlar faller sönder på det sättet och sedan ingen som kan ta upp bollen. Jag tror ingen seriöst kan förvänta sig att spel ska funka på system 10+ år senare men när man inte ens med hårdvara från tiden kan spela spelet pga något knas med filerna från tex steam då känns det verkligen surt.
En remaster eller remake på avp2 vore dock helt fantastiskt, fan de asymmetriska spellägena i mp är rätt unika än idag. En börjar som alien resten marine, varje marine som dör blir alien, så himla ballt och spännande.
Avp 1 finns ju och det håller än idag.
Jag kollade recentionen på Alien Roge Incursion.. Det fick en 7a av IGN men spelet verkar vara fullt av buggar just nu så skall nog avvakta. Sen verkar utvecklarna hålla på att göra en fortsättning så antar att det slutar med en kliffhanger? eller något.
Kanske man skall vänta tills del två kommer ut innan man köper denna version.
Jag är introvert och älskar att spendera min lediga tid hemma.