Se Game Awards live på FZ i natt!
Vad i helvete. Jag läste om ett rykte att FromSoftware skulle göra ett "Monster Hunter"-liknande spel, men ja, trodde inte det skulle vara Elden Ring.
Det släpps nästa år alltså, då lär deras nya IP släppas 2026.
Är inget större fan av FromSoft och co-op direkt, men kommer självfallet lira det. Det kanske går att spela solo, förhoppningsvis.
The more I practice, the luckier I get.
Kul med Witcher 4! Mindre kul med Ciri som protagonist. Kanske för att jag hade lurat mig själv att det var dags att få göra vår egen witcher.
Nej, är inte heller överförtjust att vi spelar som Ciri. Hon var ju redan ganska OP i Witcher 3.
Men, jag dömer inget ännu, känns bara sisådär.
The more I practice, the luckier I get.
"Split Fiction" ser fantastiskt kul ut.
usch vilket skräp sony show & asienskräp några få höjdpunkter fanns det dock! mafia, fares spel & nån till men otroligt svagt år.
Asiaterna gör spel världen vill ha, vill du se mer spel från väst så får du stödköpa lite ...
Haha sjukt hur många som är anti "asienskräp", "weeb" spel osv. Ni kan ju prova på att spela "asienskräp" så ska ni nog se att det inte är så dåligt eller farligt som ni kanske tror Personligen tyckte jag det var en bra show, svag inledning med massa indie spel/spel som ska vara konstiga för att sticka ut men sen tog det fart!