Se Game Awards live på FZ i natt!

Medlem

Jag fick in nästan fyra timmar sömn så nu är jag redo. Detta brukar ju dock hålla på så länge att jag möjligen hinner bli trött igen.

Releasehästryttare

6000 pers kollade på pcgamer show när den va live förra veckan, 500.000 kollar på gameawards ...

Och då räknar jag bara de officiella kanalerna.

Skulle inte förvåna mig om de ställer in pcgamer show nästa år.

Edit: 900k nu

Medlem

Jag hade inte väntat mig det från Pac Man.

FM-guru
F.d. Sisyr

Kul med Witcher 4! Mindre kul med Ciri som protagonist. Kanske för att jag hade lurat mig själv att det var dags att få göra vår egen witcher.

Releasehästryttare

Då vet vi vilket spel som vinner nästa års game awards ..

Medlem

Witcher 4 och elden ring efter varandra?? vad i helvete, det kan nog inte bli bättre

signatur

🖥 R5 9600X || RTX 4070 ti Super || 32GB DDR5 || 27" 240hz OLED
⌨️ ROG Azoth 75% |🖱️ROG Keris Aimpoint
🎮 PS5 || LG 55" CX

Medlem

Vad i helvete. Jag läste om ett rykte att FromSoftware skulle göra ett "Monster Hunter"-liknande spel, men ja, trodde inte det skulle vara Elden Ring.

Det släpps nästa år alltså, då lär deras nya IP släppas 2026.

Är inget större fan av FromSoft och co-op direkt, men kommer självfallet lira det. Det kanske går att spela solo, förhoppningsvis.

signatur

The more I practice, the luckier I get.

Medlem

Nytt Elden ring??!!!

signatur

Jag är introvert och älskar att spendera min lediga tid hemma.

Medlem
Skrivet av Mikael Berg:

Kul med Witcher 4! Mindre kul med Ciri som protagonist. Kanske för att jag hade lurat mig själv att det var dags att få göra vår egen witcher.

Nej, är inte heller överförtjust att vi spelar som Ciri. Hon var ju redan ganska OP i Witcher 3.

Men, jag dömer inget ännu, känns bara sisådär.

signatur

Releasehästryttare

Detta ser ut som en HD version av Terraria.

Blev en wishlist från mig i alla fall.

"Split Fiction" ser fantastiskt kul ut.

signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Ase
Medlem

alldeles för mycket asien spel, men 3 intressanta saker än så länge thief .... nåt & fares spel + solasta 2 får se om det dyker upp nåt mer intressant

Releasehästryttare

Post malone ser ut som en far cry 5 skurk.

Medlem

Trodde verkligen inte att jag skulle se varken Turok eller Screamer igen. Vad fan händer!? 😅

Skribent

Sam Lake, alltså. Vilken jävla stjärna.

Medlem

Sony registrerade namnet för något år sedan så det handlade väl mest om vilka som gjorde det.

Releasehästryttare

Se där, bara kopiera mario spelen så vinner man GOTY

Ase
Medlem

usch vilket skräp sony show & asienskräp några få höjdpunkter fanns det dock! mafia, fares spel & nån till men otroligt svagt år.

Releasehästryttare

Bra show i år!

Vi slapp massa sportspel.

Enda jag störde mig på rejält är att fortnight hade FEM ads.

Releasehästryttare
Skrivet av Ase:

usch vilket skräp sony show & asienskräp några få höjdpunkter fanns det dock! mafia, fares spel & nån till men otroligt svagt år.

Asiaterna gör spel världen vill ha, vill du se mer spel från väst så får du stödköpa lite ...

Medlem

Väldigt bra Game Awards! Det är underbart att vara en gamer! Hoppas på att få läsa en del av efter snacket under dagen osv.

Medlem

En bra show överlag, inte mycket att klaga på. En del fjanteri och "cringe", som vanligt, men överlag bra.

signatur

Medlem

Astro Bot och Balatro de stora vinnarna?

Releasehästryttare

Dags att sussa några timmar..

Medlem

Det var verkligen overhypat iår stor besvikelse. Bästa nyheten var FF7 Rebirth på pc sedan witcher4 och got men resten var skräp och en massa weeb spel..

Medlem

Inget Silksong. Trist.

signatur

Jag är introvert och älskar att spendera min lediga tid hemma.

Medlem

Kan säga att ingen överraskning av vem som van vad.

Medlem

Äntligen kom det en trailer på detta som blev teasat för 100 år sen(tror det var 2018). Jäkla spännande och se vad det blir.

Fumito Uedas nya spel, ICO, Shadow of the Colossus, The Last Guardian.

signatur

Medlem

Haha sjukt hur många som är anti "asienskräp", "weeb" spel osv. Ni kan ju prova på att spela "asienskräp" så ska ni nog se att det inte är så dåligt eller farligt som ni kanske tror Personligen tyckte jag det var en bra show, svag inledning med massa indie spel/spel som ska vara konstiga för att sticka ut men sen tog det fart!

Medlem

Överlägset bästa showen på flera år

123
Skriv svar