Spel du ser fram emot 2025
Hive mind! Nyårsdagen kommer vi publicera vår årliga lista med spel vi ser fram emot kommande året. (Så här såg det ut i fjol.) Det jag skulle vilja ha är idéer på spel som kommer (eller förmodligen kommer) släppas under 2025 som är intressanta att ta upp. Storkanoner som GTA VI har jag koll på, men det är samtidigt lätt att missa en del mindre, tja, "kolossiga" spel.
Så hit me: vilka spel ser du fram emot 2025? Gärna lite under radarn-spel.
En Bamseponny av folket
Trodde först det var en allmän fråga och tänkte att jag inte ser fram emot så mycket alls…
Men spel!
KDC 2, Star Wars Episode I: Jedi Power Battles, Warside, Atomfall, Commandos Origins, single player delen av Delta Force, Ghost of Yōtei, The Sinking City 2, samt Stellar Blade (pc). Sen nyfiken på att veta mer om Eternal Strands.
Sen tror jag att något med Resident Evil kommer också. Men det har jag inte mycket belägg för.
Även alltid taggad för diverse AA spel som alltid kommer varje år som överraskningar. Men där är det svårt att veta vad man ska se fram emot 😅
Edit: glömde Roadcraft
I förra tråden för 2024 så skrev jag ner fyra titlar, två av dom har ännu inte släpps.
Avowed kommer säkert bli bra det med, även om jag inte har hållit mig speciellt uppdaterad om spelet.
Hur ska jag veta det när ni inte släppt er lista än?!
Moment22 🤣🤣
Du får ändå inte spela nya spel. 2025 är backloggens år. 😃
Du får ändå inte spela nya spel. 2025 är backloggens år. 😃
Sant..
Ad hoc addendum
Hive mind! Nyårsdagen kommer vi publicera vår årliga lista med spel vi ser fram emot kommande året. (Så här såg det ut i fjol.) Det jag skulle vilja ha är idéer på spel som kommer (eller förmodligen kommer) släppas under 2025 som är intressanta att ta upp. Storkanoner som GTA VI har jag koll på, men det är samtidigt lätt att missa en del mindre, tja, "kolossiga" spel.
Så hit me: vilka spel ser du fram emot 2025? Gärna lite under radarn-spel.
Jag gjorde ju precis nästan exakt samma tråd, behöver vi verkligen två ?
Mina 3 förmodade och sista Pre-Orders på ett tag, 1. Kingdome Come Deliverance II, en utvecklare som står på stadig grund när andra faller på eget grepp! 2. Expedition 33 https://www.youtube.com/watch?v=Qg1upAtp8r0&t=1s Inledningsvis ser det trevligt ut!
3 . Och för multiplayer Immortals 33 såklart! https://www.youtube.com/watch?v=G-K3N71WIog Kan bli roligt eller helt magplask!
Och om någon frågar mig privat så Pre-ordar jag givetvis inte, jag fördömer och tar avstånd ifrån det begreppet!
Jag är lite lätt skeptisk från det jag har sett hittills men går inte att inte nämna Civ 7.
Edit: När det gäller lite under radarn spel så ser jag väldigt mycket fram emot "Yes, Your Grace: Snowfall", spelade föregångaren under FZ's summer challenge och blev mycket positivt överraskad!
Jadu, inget jag verkligen känner att jag måste lira för tillfället som är officiellt, men det kan nog ändra sig med tiden.
Noll information ännu men man kan ju alltid hoppas på 2025:
FromSoftwares nästa titel
Lies of P DLC(detta är väl nästintill klart dock)
Som vanligt hoppas man även på Silksong.
The more I practice, the luckier I get.
Jag gjorde ju precis nästan exakt samma tråd, behöver vi verkligen två ?
Fair point! Den risken finns, men jag är lite mer ute efter "under radarn"-spel.
En Bamseponny av folket
Tack alla, har redan fått några bra spel-idéer som jag inte tänkt på.
I förra tråden för 2024 så skrev jag ner fyra titlar, två av dom har ännu inte släpps.
Avowed kommer säkert bli bra det med, även om jag inte har hållit mig speciellt uppdaterad om spelet.
Ja, så brukar det alltid blir med de här listorna = spel hoppar fram till nästa år. I fjol såg vi t.ex. fram emot Avowed, Arc Raiders och Baby Steps. Det bidde inte 2024 för dom, det bidde 2025. ^^
En Bamseponny av folket