Diskutera – Bästa trailern genom tiderna

Medlem

Kul tråd! Kommer ihåg när Sony's suits sa att E3 trailern för Killzone 2 var in-game. Fortfarande jävligt cool trailer 20år senare, även om det aldrig var real-time

Medlem

Blizzards bästa, hypen blev maximal även om expansionen sett sedan inte levde upp till det.

signatur

Acer Predator Helios 300 PH315-54 | i7 11800H | Geforce RTX 3070 | 32GB RAM | 1TB SSD
PlayStation 4 | Nintendo Switch OLED | Samsung Galaxy S21

Medlem
Medlem

Wolfenstein: The New Order 🥰

Medlem

Warhammer Mark of Chaos är en klar favorit

Följd av Soul med grym musik.

Medlem

Några av mina favorit trailers
Command and conquer red alert 1, visade lite vad framtidens grafik skulle kunna vara mer high tech med sina cutscenes.
Musiken och rts känslan som jag tyckte slog starcraft. Friheten med både mark enheter, båtar och flyg. Map editor och jäkligt kul i Lan med polare mot polare eller en coop mot a.i.

Tiberian sun

Supreme commander

resident evil 2 originalet på playstation 1

Homeworld

Mass effect 1

Operation flashpoint cold war crisis, ett buggigt mästerverk med en fantastisk story och mission editor o kunna göra egna multiplayer eller solo uppdrag! Massor med cola moddar som kom o tanka ner också.

Halo 1

No one lives forever 2

trailer som fick mig att till slut prova eve :_D

Star citizen alpha 2.0

Medlem

Denna game reveal trailer för Kingdom Come: Deliverance 2

signatur

No hill is too steep No hole is too deep

Medlem

Orginalet som fick mig att köpa Collectors Edition för att med den kom också DVD versionen av WOW så skulle va lättare och snabbar e att installera. Trailer fick mig också att välja Warlock. För Vem villa inte kasta Infernals på noobs 😂.

Burning Crusade trailer som fick rygghåren att stiga och blev så hyped och besviken då Collectors edtion va slut direkt.

Cataclysm trailer som fick mig tillbaka lockad till WOW en sista gång

Morrowind Trailer rygghår resande trailer back in the day

Helldivers 2 intro som får rygghåren att resa sig hyped at spela.
"prove to yourself that you have the strength and the courage to be free"

Medlem
Halo 3 - Starry Night

Enligt mig den bästa trailern! Kort, okomplicerad och mäktig. Perfektion. Samt ett otroligt spel.
https://www.youtube.com/watch?v=GKDkKKt9Y7I

Medlem
Skrivet av jukasj:

Enligt mig den bästa trailern! Kort, okomplicerad och mäktig. Perfektion. Samt ett otroligt spel.
https://www.youtube.com/watch?v=GKDkKKt9Y7I

Åhh, den trailern. "Do you think we will ever meet them?"

Det citatet brukar dyka upp i huvudet ibland när jag ser program om liv i rymden och dylikt. Det är inte säkert man vill möta vad som finns där ute.

Medlem
Funcoms Secret World
Medlem
Skrivet av Freakon:

Dead Island trailer är magisk!

En trailer som alltid ger mig gåshud är Gears of War:

https://youtu.be/wy8LRlS1SCc?si=0RiEsfnZEV5vttNM

Gears of war är nog min favorit av alla trailers. Höll på att svimma när man som 12 åring drog igång det och var van vid PS2 och nån slö pc. Tur att storebror inte trodde på åldersgränser och köpte det åt en, för jag ser än idag det spelet som det bästa 360 spelet, med Halo 3 som 2a

signatur

To crush your enemies, see them driven before you and hear the lamentation of their women!

Skriv svar