Dave the Diver har håvat in 5 miljoner köpare
Köpte dave the diver, körde ett tag men refunda.
Tyckte inte alls det var speciellt bra.
Jag förstår inte varför det är så populärt. Men riktigt kul för honom.
Jag förstår inte varför det är så populärt. Men riktigt kul för honom.
Kanske för att folk tycker det är ett bra spel?
Kanske för att folk tycker det är ett bra spel?
Men inte jag. Alla andra tycker fel.
Men inte jag. Alla andra tycker fel.
Ja, det är väl så🏳️🌈
Jag blev så himla besviken av detta spelet. Allt är egentligen grymt bra. Grafik, musik, humor, tempo och så vidare.
Men jag klickade inte alls med harpunen som är basen i gameplayet (under vatten). Det är för mig obegripligt att man har valt att begränsa siktet till zoner på vänster och höger sida. Det leder till pill och frustration när man ska positionera sig korrekt. Varför inte bara låta en sikta fritt i 360 grader?
Kanske är det jag som spelar fel.
Ännu en dag i paradiset.
Jag blev så himla besviken av detta spelet. Allt är egentligen grymt bra. Grafik, musik, humor, tempo och så vidare.
Men jag klickade inte alls med harpunen som är basen i gameplayet (under vatten). Det är för mig obegripligt att man har valt att begränsa siktet till zoner på vänster och höger sida. Det leder till pill och frustration när man ska positionera sig korrekt. Varför inte bara låta en sikta fritt i 360 grader?
Kanske är det jag som spelar fel.
För min del var det en vanesak, det var frustrerande i början. Men lärde att anpassa mig mot alla de olika sorters fisk man stöter på. Nu sitter det i ryggmärgen och är inte det minsta störande längre.
Men jag förstår din tanke, skulle ge rådet att ge det mer tid, om du har viljan till det.