Black Ops 6 det "största Call of Duty-spelet någonsin"

Robot
Black Ops 6 det "största Call of Duty-spelet någonsin"

Tyckte den här artikeln var bekant men då var det Microsoft som uttryckte: https://www.fz.se/nyhet/298934-microsoft-black-ops-6-slappet-...

Kul iaf, jag har själv inte testat det än men lär ta en månad gamep ass och spela kampanjen och multip layer

signatur

”Den fulle har tusen önskningar, den nyktre har bara en.” - Ghandi

Medlem

"350 GB utrymme krävs"

Medlem
Skrivet av Majorkraft:

"350 GB utrymme krävs"

Runt 50 tror jag

Medlem

"Black Ops 6 det "största Call of Duty-spelet någonsin"

I GB då eller?

signatur

I drank what?

Medlem

Välförtjänt, kul spel. Inget för den med aggressiva tendenser eller högt blodtryck dock, mp/wz är mördande hårt.

signatur

Med vänliga hälsningar från Costa Del Sol.

Medlem

Kampanjen var rätt kul iaf.

Medlem
Skrivet av Majorkraft:

"350 GB utrymme krävs"

[XBOX]
Black Ops 6
87,2Gb = Endast Multiplayer
120Gb = Kampanj & Multiplayer

signatur

PEACE✌️

Medlem

Och folk undrar varför inte stora utgivare satsar på nya ip. Lol.

Medlem

på pc vill dom har 239 gb.

signatur

Konsoler: Xbox One, Xbox One S (hos kompis), Xbox One X, Xbox Series X, PS4, PS4 Pro
CPU: AMD Ryzen 5 7600X
GPU: Gigabyte Geforce RTX 3060 Ti 8GB Eagle OC 2.0
MEM: Corsair 32GB (2x16GB) DDR5 6000MHz CL36 Vengeance

Medlem
Skrivet av YmerXE:

på pc vill dom har 239 gb.

Nej det vill de inte.

Medlem

Började spela några matcher men spelet fick faktiskt avinstalleras för att göra plats för andra spel.

signatur

En glad kalmarit boende på Gotland!

Medlem
Skrivet av Kyraal:

Nej det vill de inte.

<Uppladdad bildlänk>

Fattar inte varför det skrivs så mycket fel om detta även efter att det är släppt.

Medlem
Skrivet av Kyraal:

Nej det vill de inte.

<Uppladdad bildlänk>

Stämmer. Men blir väl runt 150+ gig med Warzone.
Oavsett så har de det värsta systemet av alla, någonsin. En enda stor jävla röra är det. Det som inte ens syns där är alla dependency packs som också behövs. Även om de har streamlineat det en aning, så är det fortfarande skit. Och alla jävla gånger spelet måste startas om pga en mikro-uppdatering… 🫠 Kul spel dock. Men de har målat in sig i ett hörn med hur de bara byggt och staplat på varandra år efter år.

Medlem
Skrivet av Vintersorg:

Du har ju bockat av över 100 gig…. 🫠

Skjut mä’…

Hur många spel vill du installera?

Medlem
Skrivet av Ribcage:

Hur många spel vill du installera?

Jag såg direkt efter det där att jag såg fel.. Ändrade min kommentar ganska rejält.

Warzone var dock inte ibockat.

Medlem

När ska de lära sig att "Mer är inte alltid bättre"?
Jag passar och ser fram emot Delta Force istället.

Medlem
Skrivet av Vintersorg:

Jag såg direkt efter det där att jag såg fel.. Ändrade min kommentar ganska rejält.

Warzone var dock inte ibockat.

Ah okej, så du vill köra Warzone och Cod 6 med kampanj och multiplayer samtidigt? Fint att man kan välja. Hade gärna inte begränsats alls av min hårddisk när jag vill spela men molnet är ju lite segt fortfarande.

Medlem
Skrivet av ForrestFox:

När ska de lära sig att "Mer är inte alltid bättre"?
Jag passar och ser fram emot Delta Force istället.

Och om det inte hade sålt hade tongångarna gått: ”Bevis för att man ska lyssna på spelarna!”.

Vad har Delta Force med tråden att göra (som förövrigt är en skittråkig karbonkopia av CoD och BF)?

signatur

Change is the only constant

Medlem
Skrivet av Ellakk:

Välförtjänt, kul spel. Inget för den med aggressiva tendenser eller högt blodtryck dock, mp/wz är mördande hårt.

Om man är dålig absolut.

signatur

Medlem

Tycker det bara är ett larvigt påstående då alla vet att en stor, stor del av den "siffran" är folk som bara testar spelet via Gamepass. Tycker dom ska redovisa försäljningen istället. Att CoD inte är lika stor grej inom spelbranschen nu längre som det var för 10 år sen, det tror jag alla kan instämma i.

Medlem
Skrivet av Majoren:

Tycker det bara är ett larvigt påstående då alla vet att en stor, stor del av den "siffran" är folk som bara testar spelet via Gamepass. Tycker dom ska redovisa försäljningen istället. Att CoD inte är lika stor grej inom spelbranschen nu längre som det var för 10 år sen, det tror jag alla kan instämma i.

Hade kunnat vara ett starkt argument om inte Warzone har varit så ofantligt populärt de senaste åren och jag skulle nästan kunna påstå att CoD varit mer populärt de senaste åren än för 10 år sedan. Man ska inte glömma att CoD Mobile också är otroligt framgångsrikt om man ska väga in mobilspel i bilden.

signatur

Medlem
Skrivet av Kyraal:

Nej det vill de inte.

<Uppladdad bildlänk>

mitt misstag, kollade bara på den första delen då man vill installera. Var inte menat att sprida felaktig information.

signatur

Konsoler: Xbox One, Xbox One S (hos kompis), Xbox One X, Xbox Series X, PS4, PS4 Pro

Medlem
Skrivet av YmerXE:

mitt misstag, kollade bara på den första delen då man vill installera. Var inte menat att sprida felaktig information.

Lätt hänt. Ser nu att mitt inlägg ser lite krasst kort ut. Var inte meningen. Hade bara lite dåligt med tid och det tog löjligt länge att få en ordentlig skärmdump 😊

Medlem
Skrivet av Kyraal:

Lätt hänt. Ser nu att mitt inlägg ser lite krasst kort ut. Var inte meningen. Hade bara lite dåligt med tid och det tog löjligt länge att få en ordentlig skärmdump 😊

Tog det inte så. Uppskattar skärmdumpen 😃

signatur

1
Skriv svar