FZ Play – Vi spelar Stalker 2!
Det här kommer jag definitivt att kolla på eftersom jag i ärlighetens namn är lite osäker på vad för typ av spel S.T.A.L.K.ER 2 egentligen är! Jag har än så länge inte sett några trailers eller gameplay.
AMD Ryzen 7 7700 CPU
MSI GeForce RTX 4060Ti VENTUS 2X OC
Kingston M.2 NV2 PCIe 4.0 NVMe SSD 2TB
Samsung Odyssey Smart G6
14 år har jag väntat. Det är lika länge som jag väntade på Duke Nukem Forever. Hoppas innerligt att det inte blir samma flopp.
haft samma känsla av och till, för att sedan påminnas att spelet i sig som det nu kommer inte varit under utveckling i 14år som duke var xD men lite den känslan finns absolut.
snarare frågan är huruvida man lyckats optimera UE5 tillräckligt för att inte ha samma problem med fps som alla andra titlar med motorn har och haft hittils.
14 år har jag väntat. Det är lika länge som jag väntade på Duke Nukem Forever. Hoppas innerligt att det inte blir samma flopp.
Haha kommer ihåg när man var en ung grabb och kollade i en polares pc-tidning och såg att Duke Nukem Forever skulle komma. Jäklar vad taggad man blev på att få spela det.
Har inte rört det än idag 😂
När går det att installera i Sverige? (game pass)
Beror på om du snackar PC eller XBox. Jag förinstallerade på Xboxen för flera dagar sedan.
Beror på om du snackar PC eller XBox. Jag förinstallerade på Xboxen för flera dagar sedan.
PC
"på slutet brinner vi som vackrast"
17:00 har jag hört. Samma som för FLIGHT Simulator igår.
AMD Ryzen 7 7700 CPU
MSI GeForce RTX 4060Ti VENTUS 2X OC
Kingston M.2 NV2 PCIe 4.0 NVMe SSD 2TB
Samsung Odyssey Smart G6
17:00 har jag hört. Samma som för FLIGHT Simulator igår.
Tackar! sitter med mobilt bredband så behöver lite tid...
"på slutet brinner vi som vackrast"
Då får vi se om sändningen startar i tid, eller om det blir de vanliga server problemen… Wakkaah: Du får förbereda med någon kul Quiz eller liknande för att få tiden att gå kanske!?
Står att spelet kräver 160gb, ifall det är så mycket som behövs laddas ned så hoppas du har snabbt internet
HAHA det roliga/tråkiga/ja... är att jag är tvungen att ladda ner hela spelet från scratch trots att jag förladdat en tidigare version igår. Dvs. Streamen blir förmodligen 30 minuter sen. Men jag jobbar på en lösning och håller er updaterade!
Heads up. Det blir 20:30 pga dag ett patch.
Står att spelet kräver 160gb, ifall det är så mycket som behövs laddas ned så hoppas du har snabbt internet
Laddade ner det under 40 min, tack gode gud att man lever i Sverige!
Säkert fantastiskt på PC, men tyvärr helt ospelbart på Xbox. Det går inte att gå rakt fram, gubben rör sig som en full ukrainare i sick sack.
Spelade extremt lite men upplevde inte det du påpekar! Får se om min upplevelse förändras till helgen när man faktiskt kan spela :/
Relativt få buggar under kvällens stream och verkligen ett häftigt spel som jag vill se mer av!
Laddade ner det under 40 min, tack gode gud att man lever i Sverige!
Jag bor i Sverige, men har en förening som har huvudet fast i 1991, så segt som apan går det att tanka.... 58% efter flera timmar. Wheee.....
Verkar vara ett oerhört nice spel, minns ettan som var fantastiskt, och detta verkar vara en värdig uppföljare. Ska bli kul att plöja ner timmar i detta!
Relativt få buggar under kvällens stream och verkligen ett häftigt spel som jag vill se mer av!
Men ladda om hagelbrakaren innan du springer in och pangar nästa gång, Wakkaah! ^^
För övrigt anser jag att Tellus bör förstöras.
Tycker det får bli en stream till av Stalker 2 det verkar riktigt kul!
Tur att jag nyss köpte ett expansion card till min Series X.
Bortsett tekniska problem så är det helt fantastiskt.
Älskar att det är mer fokus på story och karaktärer än i föregångarna, samtidigt som världen fortfarande känns fri att upptäcka.
Sjukt också att man kan göra så snygg grafik idag i spel. Även på låga inställningar är det snyggt.
Memento Mori