När släpps MS flight simulator 2024?
97 % efter nära två timmar. I bästa fall på grund av hög belastning och övergående, annars fruktar man sån där asjobbig shader compilation.
Mummel mummel bättre förr mummel mummel stoppa in skivan och lira
Får jag stryk om jag säger "Xbox"?
Hehe. (Är det en Mac det där?)
Är en 97-procentare, och den säger att laddningen tar ovanligt lång tid. Nähäää?! Ska testa Xbox sen, men inte förrän nåt hänt med pc-versionen. Har föga lust att börja om.
Satt fast på 97% i säkert en och en halv timme, och detta efter typ en timme av att ha varit fast på andra ställen. I den här takten blir det nog inget flygande i kväll
Samma här! Och inte vågar man starta om heller nu när man kommit så långt...
Nä… tror jag blir bannad då
Själv gav jag upp efter ett tag och började göra annat, orkade inte sitta och vänta och hoppas att allt skulle bli klart innan läggdags. Har datorn i sovrummet och går inte att sova med den på. Blir att försöka igen i morgon.
Nä… tror jag blir bannad då
Själv gav jag upp efter ett tag och började göra annat, orkade inte sitta och vänta och hoppas att allt skulle bli klart innan läggdags. Har datorn i sovrummet och går inte att sova med den på. Blir att försöka igen i morgon.
Trist, hoppas det funkar i morgon. Själv kom jag in med Xbox och fick en premiärtur. Blir mycket mer på pc i morgon (hoppas jag).
Trist, hoppas det funkar i morgon. Själv kom jag in med Xbox och fick en premiärtur. Blir mycket mer på pc i morgon (hoppas jag).
Vaknade nyss här och prövade att logga in. Tog max 2 min från start av spelet till inne så nu verkar det ha lugnat sig 😊