När släpps MS flight simulator 2024?

Redaktör

97 % efter nära två timmar. I bästa fall på grund av hög belastning och övergående, annars fruktar man sån där asjobbig shader compilation.

Skrivet av Atilaa:

Mummel mummel bättre förr mummel mummel stoppa in skivan och lira

Får jag stryk om jag säger "Xbox"?

signatur
Medlem

Försöker streama på konsol nu, men kommer inte förbi "Loading language"...

signatur

Jag skiter i vad du känner, jag vill veta vad du tycker/tänker!

Medlem
Skrivet av Tomas Helenius:

Redaktör

Hehe. (Är det en Mac det där?)

Är en 97-procentare, och den säger att laddningen tar ovanligt lång tid. Nähäää?! Ska testa Xbox sen, men inte förrän nåt hänt med pc-versionen. Har föga lust att börja om.

signatur
Medlem

Nu är jag inne o spelar career mode!

PC via Gamepass.

Medlem
Skrivet av Bojkott:

Satt fast på 97% i säkert en och en halv timme, och detta efter typ en timme av att ha varit fast på andra ställen. I den här takten blir det nog inget flygande i kväll

Samma här! Och inte vågar man starta om heller nu när man kommit så långt...

Medlem

Uppdatering gällande laddningstider:

Jag har suttit på 97% de senaste 30-40 minuterna. Startar om nu så får vi se hur det går.

EDIT: 10 minuter senare och jag sitter fortfarande i kö för att ens få logga in.

Medlem

Har också avbrutit och startat om. Har ingen förhoppning om att det kommer gå bättre den här gången, men får väl stå på över natten så får vi se imorgon om det har hänt något.

signatur

No hill is too steep No hole is too deep

Medlem

Alltså det gick superfort för mig när jag väl tagit mig förbi dom första 13%, resten tog typ 1 minut. och sen var det inga problem. Ovant att ha lite flyt för en gångs skull.

Medlem

Nån som har numret till Spencer? Han får fan ta och styra upp dethär nu 😑

Medlem

Efter många timmar i kö har jag slutligen kommit in hela vägen. 5 timmar tog det, men får hoppas att det fungerar bättre imorgon för det är sovdags nu,

signatur

No hill is too steep No hole is too deep

Medlem

Nä… tror jag blir bannad då

Själv gav jag upp efter ett tag och började göra annat, orkade inte sitta och vänta och hoppas att allt skulle bli klart innan läggdags. Har datorn i sovrummet och går inte att sova med den på. Blir att försöka igen i morgon.

Redaktör
Skrivet av Atilaa:

Nä… tror jag blir bannad då

Själv gav jag upp efter ett tag och började göra annat, orkade inte sitta och vänta och hoppas att allt skulle bli klart innan läggdags. Har datorn i sovrummet och går inte att sova med den på. Blir att försöka igen i morgon.

Trist, hoppas det funkar i morgon. Själv kom jag in med Xbox och fick en premiärtur. Blir mycket mer på pc i morgon (hoppas jag).

signatur
Medlem

Trist, hoppas det funkar i morgon. Själv kom jag in med Xbox och fick en premiärtur. Blir mycket mer på pc i morgon (hoppas jag).

Vaknade nyss här och prövade att logga in. Tog max 2 min från start av spelet till inne så nu verkar det ha lugnat sig 😊

12
Skriv svar