Hetaste spelsläppet november -24

Medlem

Jag älskade S.t.a.l.k.e.r-serien och har moddat och haft mig fram tills nyligen. Få spel har hållt mig sysselsatt som dessa.
Så när S.t.a.l.k.e.r 2 var ett faktum så blev jag verkligen peppad.
För mig är valet inte svårt och dessutom förtjänar studion all support de kan få. Slava Ukraini!!!

Medlem

Fast i Dragon Age, 70 timmar nu och det är fantastiskt. Så jag kommer inte välja något spel då inget tilltalade mig denna månad. Speciellt inte Stalker 2 då jag inte kunde fastna för de gamla.

signatur

1# FZ Troll

Megadelux
Skrivet av Tomas Helenius:

Jag säger MS Flight Sim 2025.

Nästa år kanske.

Medlem

Glad att inte bara jag röstade på Tetris.

signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem

COD: Black Ops 6

signatur

autograph

Medlem
Skrivet av Mirage:

För det inte spelar någon roll? Spelet behöver vara bra. Annars kan man bosätta sig på ett fält med en hamsterdriven dator och begära ens spel blir älskat för "jag hade det svårt".

Du ser ingen skillnad på att framställa sig själv som offer å ena sida, och att vara föremål för ett brutalt väpnat angrep gränsande till utrotningskrig å andra sidan?

Jag förstår om du skiter i skillnaden personligen eller inte kan relatera till den, det är ett personlighetsdrag hos en del. Men här är du ologisk.

Redaktör
Skrivet av renod:

Nästa år kanske.

SÅ nära!

signatur
Medlem
Skrivet av Tantrum:

Du ser ingen skillnad på att framställa sig själv som offer å ena sida, och att vara föremål för ett brutalt väpnat angrep gränsande till utrotningskrig å andra sidan?

Jag förstår om du skiter i skillnaden personligen eller inte kan relatera till den, det är ett personlighetsdrag hos en del. Men här är du ologisk.

Kan vi ha en tråd utan massa jävla munhugg?
Är det möjligt? Kan man ignorera idioter på nätet?

Jag röstade för övrigt på Farming Sim.
Egentligen är väl Stalker det objektivt hetaste. Radioaktiv hetta. Men för mig är det nog Farming Sim.

Jag hoppas också stalker är riktigt bra som alla andra, men med tanke på hur deras situation varit blir jag förvånad om det är problemfritt. Men håller tummarna!

Avstängd

Metro och stalker 2.
Valde metro för att pusha VR spel, always

signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem

Jag längtar efter zonen i Chornobyl

Medlem

Jag undvikit stalker 2, mest att föregående spel upplevts ”livlöst” 😅

Medlem

Dragon quest remake!

It's not a lake, it's an ocean
Skrivet av Majoren:

Samma här, och då tycker jag ju knappast att Stalker är direkt världens hetaste spelserie. Väldigt svagt november detta år...

Jag har inte spelat de tidigare spelen, så jag vet inte riktigt vad jag ska förvänta mig. Det kanske inte alls är min sorts spel. Men i så fall gör det inte så mycket eftersom backloggen ligger där och glor på mig.

signatur

Fria tankar om spel: www.frispel.net

Medlem

Lägg gärna till Sea power!

Medlem
Skrivet av Mirage:

För det inte spelar någon roll? Spelet behöver vara bra. Annars kan man bosätta sig på ett fält med en hamsterdriven dator och begära ens spel blir älskat för "jag hade det svårt".

Förstår vad du menar där (tror jag), men det finns grader i helvetet som det heter. Ibland lämnar en nyckelperson ett företag och gör att det blir försenat. Ibland brinner kontoret upp. Ibland sammanfaller ett släpp med ett större släpp så man får skjuta på releasen, ibland blir ens land invaderat etc etc. Så återigen, grader i helvetet.

Dock tycker jag även det personligen ser bra ut och har alltid haft en liten förkärlek för denna sorts spel. Därav hoppas jag på att det ska gå bra för dem

signatur

Submission is for the weak

Skribent
Skrivet av hugoqqqq:

Lägg gärna till Sea power!

Boom!

Medlem

S.T.A.L.K.E.R 2 efter all väntan är nog det jag ser mest fram emot, må säkert bli en buggig historia i början.
Men har väntat så pass länge att nu äntligen få återkomma till zonen är värt både krascher och lite anomolies.

signatur

Ruthless Milsim - gå med idag!
https://discord.gg/5Ab9sGVeMj

Medlem

Death Stranding, fantastiskt spel som alla borde spela. Ett av de bästa spelen jag spelat.

Spel som Stalker 2 och Dragon Age 4 som folk har väntat på i åratal lever aldrig upp till förväntningarna.

Medlem

stalker 2 misstänkte jag direkt skulle vara mest röstad på

signatur

//monster

Medlem

MSFS 2024 utan minsta tvekan. Har spenderat 2 000 timmar i MSFS 2020 och planerar att lägga minst lika många i uppföljaren.

Medlem
Skrivet av Sunstalker:

Death Stranding, fantastiskt spel som alla borde spela. Ett av de bästa spelen jag spelat.

Spel som Stalker 2 och Dragon Age 4 som folk har väntat på i åratal lever aldrig upp till förväntningarna.

Ironin var ju även att första delen i stalker serien inte heller direkt höll alla förväntningar, samt båda efterföljande delar ansågs inte heller göra det.

Personligen nöjd om känslan finns där och världen känns som ett helvete på jorden och man får den där missär känslan.

signatur

Ruthless Milsim - gå med idag!
https://discord.gg/5Ab9sGVeMj

Medlem
Skrivet av Kleptomaniac:

Vet inte hur någon inte kan välja Stalker 2 med tanke på svårigheterna som studion fått utstå. Hoppas på succé för dem.

Jag tycker det ser tråkigt ut och jag vill se vad han som skapade Silent Hill hittat på den här gången. Akira Yamaoka har gjort musiken till detta också

Medlem

Hahaha. Finns inget tvivel på årtiondets mest eftertraktade uppföljare som kantats av massor av olika problem under utvecklingen o tiden dragit iväg i massa år. STALKER 2 blir en speciell upplevelse är jag 100 på. Metro Exodus atmosfär.

*** Annars ser Planet Coaster 2 skoj ut.
*** SlitterHead ser spännande ut.
*** Microsoft Flight ✈️ Simulator ser nice ut. (Har ju inte ens originalen från 2020 och de första)

signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @:4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @:2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @:144Hz || 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ ||

Medlem

Starkt november
DQ3, FS25, Mario Luigi... Bara lägga till på backloggen

Medlem

Röstade på Is this Game Trying to Kill Me? eftersom jag precis köpt det... tror inte jag kommer köpa någon av dom andra november-släppen i just november

signatur

◍◯◍ AMD Ryzen 7 3700X 3.6 GHz ◍◯◍ Gigabyte RTX3080 10GB V2 ◍◯◍ Gigabyte X570 UD
◍◯◍
Kingston Fury 64GB (2x32GB) DDR4 3600MHz CL18 ◍◯◍ Corsair HX750i 750W
◍◯◍ Logitech G915 TKL Tactile ◍◯◍ 2x Samsung 870 QVO 8TB ◍◯◍ be quiet! Silent Base 601
◍◯◍
Sony 65" KD65XH9005 ◍◯◍ Audio Pro A36 ◍◯◍ Windows 11
◍◯◍ C64, Atari ST, Nintendo Switch, Archimedes, Amiga, ZX Spectrum, PSP, Amstrad CPC, Dreamcast.. etc

12
Skriv svar