GTA VI-uppdragen ger spelaren frihet: Rockstar "höjer ribban igen"
Jag blir fortfarande nervös när jag tänker på risken att spelet blir sämre än det behöver vara när gta tvingas bli mer pk.
GTA har alltid varit baserat på satir, så har ändå förhoppningen att det inte kommer bli så. Lite tv-spelets South Park.
Hoppas att dom gått ifrån deras hemska styrning som enligt mig är utdaterad sedan länge. Blir inget köp om det är samma som i GTA 5.
Haha då blir du den enda över 18 som inte köper det skulle jag tro 😊
Jag blir fortfarande nervös när jag tänker på risken att spelet blir sämre än det behöver vara när gta tvingas bli mer pk.
Hur vet du att GTA6 tvingas bli mer "PK"?
Har inte sett några tecken hittills. Känns som det fanns mycket satir i första trailern, så jag känner mig inte orolig. Men! Jag välkomnar nåt lite mer GTA 4-"gritty". Tonen i det spelet gillar jag. Men we shall see.
En Bamseponny av folket
Hoppas att dom gått ifrån deras hemska styrning som enligt mig är utdaterad sedan länge. Blir inget köp om det är samma som i GTA 5.
Det är exakt samma hemska styrning som i Gta 5 enligt mina källor i San diego.
Haha, snubben som ligger på sanden och tar fulfoto till höger i bilden
Du menar influencertjejens pojkvän?
Inget blir någonsin bättre eller går över - du bara vänjer dig.
GTA har alltid varit baserat på satir, så har ändå förhoppningen att det inte kommer bli så. Lite tv-spelets South Park.
Du fick mig att inse hur viktigt det ändå är i GTA spelen för mig. Baserat på fotot som andra här anmärker verkar det fortsätta på det spåret.
Haha då blir du den enda över 18 som inte köper det skulle jag tro 😊
Det tror jag inte. Känner få personer som faktiskt gillade femman, tror det senaste jag själv tyckte var bra var vice city…
Det är exakt samma hemska styrning som i Gta 5 enligt mina källor i San diego.
Varför ändra det. GTA5 har sålt så sjukt bra.
Men jag håller med, den kunde vara bättre...
Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.
Du menar influencertjejens pojkvän?
Dom kanske kan göra det lite mer följsamt men jag hoppas verkligen inte att dom överger ragdoll fysiken i spelarkaraktären. Det är ju en stor del av nöjet att se sin karaktär flyga efter att ha blivit påkörd eller snubbla ner för en backe. Finns inga andra spel som ens är i närheten där.
PSN: OAKTHYR
Hoppas man inte sänker ner tempot till Red Dead 2 tempot. Så oerhört segt.
De önskar jag, men de är önsketänkande, GTAs största målgrupp är 13åringar. Jobbade på Gamestop 2013 och några år framåt, en absolut majoritet som ville köpa spelet var i nedre tonåren.
Ett evigt tjat om att de var 18-års gräns, dagligen.
De söker snabba Adhd-spel och inte alls den långsamma mogna tonen som i RDR2.
-:Observe the masses and do the opposite:-
De önskar jag, men de är önsketänkande, GTAs största målgrupp är 13åringar. Jobbade på Gamestop 2013 och några år framåt, en absolut majoritet som ville köpa spelet var i nedre tonåren.
Ett evigt tjat om att de var 18-års gräns, dagligen.
De söker snabba Adhd-spel och inte alls den långsamma mogna tonen som i RDR2.
Hoppas också på en långsammare realistisk upplevelse. Men har samma utsikt som du. Lär inte bli så.
Det tror jag inte. Känner få personer som faktiskt gillade femman, tror det senaste jag själv tyckte var bra var vice city…
Jag är ledsen att du lever i en nostagi bubbla. Jag som inte spelade det när det kom, utan när "remaken" kom. Fy fasen till uselt spel
Dom måste verkligen höja ribban något enormt om man jämför med katastrofen som RDR2 var...
Det var ju så hårt scriptat, så vad du än gjorde (och inte gjorde) så misslyckades uppdragen ifall man inte följde texten på skärmen till punkt och pricka. Stannar du kvar på en plats när dina posse-medlemmar rider iväg så misslyckas det, råkar du köra en kärra i ett gupp så dör medpassageraren av någon anledning och uppdraget misslyckas och råkar du hoppa en gång för mycket med en häst när man skulle fiska med ungen i lägret så misslyckas uppdraget... Sånt där drev mig till vansinne. Ibland fick man rida om många sträckor för att sån skit höll på att upprepa sig. Att spelet gick i nån slags evig slow-motion takt hjälpte ju inte heller.
Inte för att GTA 5 var nån höjdare, men det var ju klart mycket roligare än att göra exakt samma sak i 100 uppdrag som i RDR2.
Femman led istället av fruktansvärd negativ ton och jag avskydde alla karaktärer och att bilfysiken var helt åt helvete. Rockstar ville tydligen inte att man inte skulle ha roligt med fordonen längre då dom exploderade vare sig man åkte in i en stolpe eller råkade volta runt.
Glöm det. Det är Rockstar vi snackar om. Dom har pengar och muskler att ge blanka fan i etablissemang för dom vet att deras spel kommer sälja oavsett om någon organisation börjar böla om någon dom känner är kränkande/orättvist i spelet. 🙄
Glöm det. Det är Rockstar vi snackar om. Dom har pengar och muskler att ge blanka fan i etablissemang för dom vet att deras spel kommer sälja oavsett om någon organisation börjar böla om någon dom känner är kränkande/orättvist i spelet. 🙄
🙏
Jag är ledsen att du lever i en nostagi bubbla. Jag som inte spelade det när det kom, utan när "remaken" kom. Fy fasen till uselt spel
Tror inte jag hade gillat det idag heller om det är en tröst. Men vi hade iallafall samma slutsats om gta serien vilka tråkiga och usla spel.