Fart! Fläkt! Spelhelg!

Robot
Fart! Fläkt! Spelhelg!

Vi lyfter – mot spelhelgen.

#spelhelg

Medlem

Själv blir dwr spela Asgards Wrath 2 på Quest 3.
Försöker bli färdigt med det inför Metro Awakening nästa vecka

signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem

Jag ska börja med Persona 3 Reload, och det kommer ta hela månaden.

Medlem

Det blir [Redacted] för hela slanten i helgen

Medlem

Det ska köras timmer och allehanda saker i Snowrunner i helgen. Leveranserna måste fram!

Medlem

Blir lite star citizen då servrarna fått sig något sorts stabilitets lyft från förra veckand krashande.

Körde iförrgår imed några online polare från england, blev lite fps uppdrag o några bounty hunting flyg uppdrag också.
Lite icarus på prometheus kartan i open world läget, har haft det soft o byggt upp en rätt bra bas o skaffat en mount o så.
Målet är att förbereda resurser o utrustning o sätta ut en bas i varje biome område på kartan. Sen köra vidare på operations också o låsa upp lite nya saker.

Medlem

Just nu kommer det bli Far Cry 3.

Medlem

Jag ska använda en mindre fet joystick och flyga Airbus A321 i Norden. Fenix A321 och MSFS2020. Första resan går från Umeå (ESNU) till Växjö (ESMX).

Ska även börja med Factorio Space Age och fortsätta lite med Farming Simulator 22 (lite över en vecka till FS25!)

Medlem

Alan Wake 2 är färdigladdat på ps5an så väntar bara på att barnen ska gå och lägga sig!

It's not a lake, it's an ocean

Sonic X Shadow Generations. Men hoppas hinna med lite av Nikoderiko: The Magical World också.

signatur

Fria tankar om spel: www.frispel.net

Medlem

Nyligen inhandlat en FF-yoke som ska användas flitigt i Microsoft Flight Simulator. Blir lite digital träning inför IRL-lektioner med navräknare och kartor. De som säger att flygsimulator inte hjälper en att lära sig flyga på riktigt kan slänga sig i väggen.

It's not a lake, it's an ocean
Skrivet av Laddemannen:

Alan Wake 2 är färdigladdat på ps5an så väntar bara på att barnen ska gå och lägga sig!

Mycket nöje!

signatur

Fria tankar om spel: www.frispel.net

Medlem

Det blir väl Ready or not, som vanligt i SP. Vill inte börja på något nytt, när Sea Power: Naval Combat in the Missile age släpps i EA den 12/11. För alla oss som gillade Jane´s Fleet command, fast nu med bra grafik Borde vara med på årets releaselista, då jag såg att ni börjat lista EA spel nu

https://www.youtube.com/watch?v=abqTIiyviH4
https://www.youtube.com/watch?v=YHhL_GKRZC0

Här är alla enheter som är med vid EA realease, är ganska säker på att Sverige kommer senare. Då en av Core-utvecklarna är Svensk.
https://www.youtube.com/watch?v=GbmvRYFmKq4

Slava klassens robotkryssare är med från Sovjetunionen, vilken vi alla känner till från början av kriget i Ukraina. Då Ukraina sänkte Ryska svarta havsflottans flaggskepp Moskva, av just Slava-klassen. Mindre än två månader efter det Ryska vedervärdiga fullskaliga anfallet mot Ukraina.

https://en.wikipedia.org/wiki/Slava-class_cruiser#Ships

signatur

Ingen konsoll, men lurar på en PS5, eller nya Xbox.

Medlem

Fortsätter trofejakten i Project Cars 2 och når jag väga ände där hoppar jag över till Nascar Heat 5.
När ratten är monterad äre bilspel för hela slanten!

signatur

"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."

tsm
Medlem

Assassins creed Syndicate

Medlem

The plunky squire

signatur

Ryzen 7 5800x | Sapphire pulse rx 7800 xt | samsung 980 pro |

Medlem

Refundade precis Elden Ring. Trök-spel.

Medlem

Halloween var ju i torsdags, om något ska väl julspelen plockas fram.

Medlem

Tänker kicka igång Mafia Definitive Edition, är det något att ha?

Medlem

Space Marine 2, gotta get that platinum!

Medlem

WoW classic och Helldivers 2.

signatur

What a monster..i cant belie.. WHAT THE HELL IS THIS PLACE?

Blir samma som vanligt för min del:
Shin Megami Tensei V: Vengeance.

Möjligen att det även blir Switch-versionen av S.T.A.L.K.E.R: Shadow of Chornobyl vid sidan om.

Medlem

Blir att prova på Ghostwire: Tokyo och se om det är någonting att ha!

signatur

Change is the only constant

Medlem

Fin bild! Visst är det kul att flyga Viggen, Tomas? Jag har skapat en karta där jag lagt in nav punkter till 9 landningsbanor, sen kör jag kortbanelandningar. Upp, ner och repeat, svinroligt!

Har faktiskt familjefritt denna helg så blir spela färdigt Mafia Remake, Dirt Rally 2.0 och kolla serier vi inte ser tillsammans

signatur

”Den fulle har tusen önskningar, den nyktre har bara en.” - Ghandi

Medlem

Dyker vidare i Dave the Diver samtidigt som man längtar efter att få dyka igen

signatur

gorm streamar ibland!

Medlem

Köpte Tony Hawk Pro Skater 3 från tradera häromdan och bootat upp min Xp dator. Good times ahead

Medlem

Kör slutet på Metaphor: ReFantazio. (PS5). Blir jag klar med det i helgen så blir nästa projekt Warhammer 40k: Rogue Trader med nya DLC Void shadows. (PC). Sjukt barn hemma så lär nog inte hinna spreta mer än så denna helg.

Ambassadör
Xbox

Jag grävde så in i h-e djupt i backloggen och drog fram Grim Fandango. Nu jäflar ska det äntligen bli avklarat.

signatur

Jump in.

Medlem

God of War Ragnarök påbörjas idag!

signatur

Switch OLED, PS4 slim, PS3, New 3DS XL, Wii, GC, N64, GBA & NES
PC: 5800X3D ■ 32GB■ RTX 3070 ■ 27"1440p@165 Hz

12
Skriv svar