Diskutera – Vad mumsar och klunkar du när du spelar?
Inget speciellt egentligen, har inget "gaming snacks".
Kan bli lite godis men sådant som inte har något socker på sig eller skapar smulor eller liknande. T.ex Ahlgrens bilar. Brukar vara för inne i spelandet för att äta snacks eller godis, brukar oftast glömma att jag har dem och äter efter jag spelat klart istället.
Dryck blir vad som jag har för tillfället och känner för. Allt från vatten, energidryck till varmchoklad.
Gamer lifehack; ätpinnar.
Det måste nog testas någon gång - chips me kinapinnar 😊
Nyligen köpt en Sodastream, så det blir mycket bubbelvatten. Kronisk ColaZero-knarkare, men håller på att försöka bryta det mönstret nu. Bubbelvatten hjälper mycket!
Du fixar det. Missbrukade Pepsi Max mellan 2011 och 2018. Snittade 1.5L om dagen. Fun Light har tyvärr blivit min substitut, men bättre med 25 kr och 1 petflaska per vecka än per dag tänker jag.
I'm like you, I have no name.
Jag är inte förtjust i att äta snacks medan jag spelar, det känns som att jag fokuserar för mycket på spelet för att jag ska kunna njuta av det fullt ut. När det vankas snacks kollar jag alltid på serie/film istället.
Några av mina favoriter är Ben & Jerry's Strawberry Cheesecake, Cheez Cruncherz (vanliga, inte starka varianten, toabesöket är inte värt det), Ferrari Cola och Svenska Lantchips.
I'm like you, I have no name.
Snacksar aldrig. Inte ens när jag ser på film eller liknande.
Något att dricka har jag dock alltid. Antingen läsk, öl eller grogg på helgen om stämningen är där. Efter man roddat kids hela dagen så pallar jag knappt att knäppa upp en bärs eller grogg som förr.
Just an honest man in a leather mask.
Denim demon.
Självmordsbombare för frälsningsarmén.