Starfield 2 kommer bli "ett sjuhelsikes spel", säger f.d. Bethesda-man

Medlem

De kan börja med att lära sig hur man släpper klara spel som vanliga spelare inte behöver fixa åt dem.

signatur

Gillar munkar!

Medlem

George W. Bush sa det bäst:

Medlem

Jag tror faktiskt inte att vi får se Starfield 2. Är stort Starfield fan men har svårt att se att dom kommer att satsa på en uppföljare med tanke på alla negativa röster. Om det sker så hoppas jag allra mest på att det blir ett co-op äventyr då Starfield universum "enligt mig" är som gjort för att spela tillsammans med en vän. Men vem vet det kanske blir verklighet om 10 år vi kan ju alltid hoppas

Medlem
Skrivet av Slashgibber:

Varför ens kommentera då?

Nivån på disskutionen här inne på FZ är skrämmande låg när kommentaren likt den får 27 upvotes.

Medlem

Lustigt att prata om hur mycket bättre ett Starfield 2 skulle kunna bli när det det ligger nästan 15 år bort.

Det är ännu åratal kvar till Elder Scrolls 6 och sen ytterligare 5-6 år tills Fallout 5 kommer ut. Först då kommer utvecklingen av ett eventuellt Starfield 2 att börja på allvar och det tar 5-6 år för att bli klart.

signatur

Memento Mori

Medlem
Skrivet av Slashgibber:

Varför ens kommentera då?

Skrivet av MrStrange:

Tack för att du delar denna OTROLIGT viktiga information med oss andra.
Varför inte bara scrolla vidare och ignorera något du uppenbarligen inte är intresserad av istället..?

Skrivet av xXG13HaZeXx:

Nivån på disskutionen här inne på FZ är skrämmande låg när kommentaren likt den får 27 upvotes.

Man kan hålla sig till ämnet i stället för att klanka på andras kommentarer.

Jag bryr mig inte om Starfield men blir intressant att se om ett Starfield 2 skulle sälja bättre eller sämre även om det blev ett bättre spel. Jag tror att mycket försäljning levde på Hype. Blev ju mycket snack på FZ om Starfield i typ 1-2 veckor när det släpptes så många lär ju ha spelat. Finns det hype efter en fortsättning eller är publiken mätt?

signatur

Jag är introvert och älskar att spendera min lediga tid hemma.

Medlem
Skrivet av lonian:

Jag bryr mig inte om Starfield men blir intressant att se om ett Starfield 2 skulle sälja bättre eller sämre även om det blev ett bättre spel. Jag tror att mycket försäljning levde på Hype. Blev ju mycket snack på FZ om Starfield i typ 1-2 veckor när det släpptes så många lär ju ha spelat. Finns det hype efter en fortsättning eller är publiken mätt?

Your telling me ur not interested in starfield just continue the same comment about how interested you are in starfield... Hur ska du har det egentligen?

Medlem

Frågan är väl varför de inte gjorde detta "sjuhelsikes spel" till att börja med. Tekniken finns när man inte klingar kvar vid sin 27 år gamla spelmotor och tror att ingen ska bry sig om att spelet blir mer laddningsskärm än innehåll.

Medlem
Skrivet av lonian:

Skönt att räddaren i nöden försvarar låg diskussionsnivå på forumet.

signatur

Some people call me a bad person. Others say I'm an irresponsible asshole. Personally I don't see why I can't be both.

Medlem

Lika troligt som något ur Peter Molyneux mun.

Medlem
Skrivet av xXG13HaZeXx:

Your telling me ur not interested in starfield just continue the same comment about how interested you are in starfield... Hur ska du har det egentligen?

Du menar att jag inte får tycka det är roligt att titta på försäljningssiffror även om jag inte är delaktig själv som köpare?

Skrivet av Slashgibber:

Skönt att räddaren i nöden försvarar låg diskussionsnivå på forumet.

Du försöker verkligen att inte hålla dig till trådens ämne.

signatur

Jag är introvert och älskar att spendera min lediga tid hemma.

12
Skriv svar