Anthem-producent "skulle älska" att reboota Anthem

Robot
Anthem-producent "skulle älska" att reboota Anthem

"Har fortfarande all potential i världen..."

#anthem

"Har fortfarande all potential i världen..."

Medlem

Jag håller med, det finns enorm potential i Anthem.
Inget annat spel har riktigt matchat när det klickar och man flyger runt med några polare.

Medlem

Vad var Anthem nu igen?

signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem
Skrivet av Hipshot:

Vad var Anthem nu igen?

Flyga runt med mechs i öppen värld, tredjepersons looter shooter med vänner.

Var faktiskt roligt med vänner även trots att det tydligt fattades innehåll och nätverkskoden var mög.

Medlem
Skrivet av Sur Apan:

Flyga runt med mechs i öppen värld tredjepersons looter shooter med vänner.

Just det, så var det ja...

signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem

Otroligt kul spel faktiskt. Det hade verkligen potential.. Absolut ett av de mest satisfying spelen när det gäller att gå på mark till att sedan flyga.

Hoppas verkligen på en reboot!

Medlem

Ge mig! Mysigt spel.

signatur

Med vänliga hälsningar från Costa Del Sol.

Medlem

Tyckte också det lilla som fanns var riktigt coolt.

Gillade att flyga omkring som Ironman, gillade att mosa på med vapnen och gillade att man kunde kombinera olika damage-types.

Men de fick aldrig riktigt till loot-systemet och det kom aldrig mer content. Behövdes fler massiva bossar som den där spindel-saken. Sen var vissa fiender lite väl bullet spongey tyckte jag.

Medlem

Jag är redo. Just do it...

signatur

1# FZ Troll

Medlem
Skrivet av HiRoller:

Tyckte också det lilla som fanns var riktigt coolt.

Gillade att flyga omkring som Ironman, gillade att mosa på med vapnen och gillade att man kunde kombinera olika damage-types.

Men de fick aldrig riktigt till loot-systemet och det kom aldrig mer content. Behövdes fler massiva bossar som den där spindel-saken. Sen var vissa fiender lite väl bullet spongey tyckte jag.

ja jag skulle kunna summa upp ungefär samma som du tycker om spelet. Det måste bara vara mycket mycket mer och ändring av lite system m.m

Medlem
Medlem

Har det någon SP-kampanj? Köpte det, men aldrig startat upp det

signatur

Switch OLED, PS4 slim, PS3, New 3DS XL, Wii, GC, N64, GBA & NES
PC: 5800X3D ■ 32GB■ RTX 3070 ■ 27"1440p@165 Hz

Medlem

Aldrig testat, men gör dom om till ett singelplayerspel så är jag redo att pröva.

signatur

Jag är introvert och älskar att spendera min lediga tid hemma.

Medlem

Ja det vore fantastiskt. 😀

Fragtjuv

Jag tycker också att spelet var ganska roligt att spela och det fanns verkligen potential. Däremot så var det ju extremt fattigt på innehåll och det lades väl ner ganska snabbt(?) och då var det bara att sluta spela.

signatur

AMD Ryzen 7 7700 CPU
MSI GeForce RTX 4060Ti VENTUS 2X OC
Kingston M.2 NV2 PCIe 4.0 NVMe SSD 2TB
Samsung Odyssey Smart G6

Medlem
Skrivet av korvmos:

Har det någon SP-kampanj? Köpte det, men aldrig startat upp det

Det är ju ett always online spel. Men servrarna är fortfarande uppe och jag tror att man kan köra hela kampanjen solo. Bossarna kommer dock ta sjukt lång tid att få ner men om jag kommer ihåg rätt inga som kräver flera spelare.

Medlem
1
Skriv svar