Starfield 2 kommer bli "ett sjuhelsikes spel", säger f.d. Bethesda-man
I don't care.
Varför ens kommentera då?
Some people call me a bad person. Others say I'm an irresponsible asshole. Personally I don't see why I can't be both.
varför skulle de göra en uppföljare, det har jag svårt att tro, de verkar bli mindre och mindre intresserade av att göra uppföljare och de vill hellre bygga på det dom har, det är därför vi inte har ett nytt TES och inget nytt FO heller, och vi kommer inte ha på många år.
Starfield 2 år 2034'ish, ingen kommer bry sig för det är inte sedd som en klassiker.
Jag tror vi kommer få se ett. Men jag har det inte på min önskelista efter att ha kört igenom ettan.
Jag respekterar din rätt till åsikt, men är den att förtrycka andra för saker som inte påverkar dig hindrar det inte mig från att försöka ändra eller kämpa emot den. With all due respect: Don't hurt people. <3
I don't care.
Tack för att du delar denna OTROLIGT viktiga information med oss andra.
Varför inte bara scrolla vidare och ignorera något du uppenbarligen inte är intresserad av istället..?
Lär ju få se ett nytt starfield, men jag önskar att de tills dess lär sig av att inte hypa det för mycket utan låta spelet tala för sig själv.
Kan tänka mig att Bethesda lär fortsätta med Starfield, eftersom det är allt de verkar vilja prata om tills Amazon släpte Fallout-serien. Börjar dock få en smygande känsla av att de förmodligen bara hade en sjuhelsikes tur när de gjorde Morrowind eftersom allt verkar ha gått nedåt sedan dess.
Den här 'magin' som de gamla studiosarna hade (Bioware, Blizzard, Bethesda etc.) är som bortblåst, nytt folk och skiftat fokus verkar ge oss spel där vi blir matade med alltför uppenbara politiska agendor och mer eller mindre lurade till att köpa skins/mounts/horse armors/battle passes som vi egentligen inte behöver eller ens vill ha, allt till 'premium pris', såklart.
Det är för många ruttna fiskar i spelindustrin för att det någonsin ska leda till något bra, där flertalet av dem spenderar sin tid på att tänka ut psykologiska knep för att få dig att vilja betala mer för mindre, enbart för att blidka de riktiga 'kunderna' i.e aktieägarna.
Här kommer Youtube och influencers in i bilden och hjälper företagen på traven.
Nästan så att man hoppas på en krasch snart..
Ber om ursäkt för onödigt lång rant.
Klart det kommer ett Starfield 2, det vore ju jättekonstigt om det inte gjorde det..? Däremot måste Bethesda frångå sin "vi ska göra allt själva, ett spel i taget"-strategi och antingen skapa fler team som kan jobba på spel parallellt, eller hitta andra team inom MS-koncernen som kan utveckla spel åt dem medan de fokuserar på ett.
En uppföljare blir säkert av men jag är ärligt talat mer fundersam om Bethesda verkligen har lärt sig något. Ändå sedan Oblivion släpptes 18 år sedan så har deras spel känts identiska på något vis. Visserligen har alla studios sin egen stil men alla klagomål folk har haft på Starfield har ju på sätt och vis också varit relevanta för alla deras tidigare spel. Hoppas de inte slår ifrån kritiken utan tar sig i kragen efteråt.
och skiftat fokus verkar ge oss spel där vi blir matade med alltför uppenbara politiska agendor
Men sluta nu, politiska agendor?
Nästan så att man hoppas på en krasch snart..
Tror jag läst om den här förhoppningen sen 2004 eller något och vet fortfarande inte vad det ska vara bra för. Kommer sluta med en helsikes massa folk utan inkomst.
Tack för att du delar denna OTROLIGT viktiga information med oss andra.
Varför inte bara scrolla vidare och ignorera något du uppenbarligen inte är intresserad av istället..?
😊
Klart det kommer ett Starfield 2, det vore ju jättekonstigt om det inte gjorde det..? Däremot måste Bethesda frångå sin "vi ska göra allt själva, ett spel i taget"-strategi och antingen skapa fler team som kan jobba på spel parallellt, eller hitta andra team inom MS-koncernen som kan utveckla spel åt dem medan de fokuserar på ett.
Efter att Obsidian gjorde det bästa Falloutspelet på 10 månader när det tar Bethesda 8 år att göra ett dåligt så vill de inte att andra pillar på deras grejer för de skäms.
En uppföljare blir säkert av men jag är ärligt talat mer fundersam om Bethesda verkligen har lärt sig något. Ändå sedan Oblivion släpptes 18 år sedan så har deras spel känts identiska på något vis. Visserligen har alla studios sin egen stil men alla klagomål folk har haft på Starfield har ju på sätt och vis också varit relevanta för alla deras tidigare spel. Hoppas de inte slår ifrån kritiken utan tar sig i kragen efteråt.
Men sluta nu, politiska agendor?
Runt där vet man att man kan sluta läsa hans dravel.
Efter att Obsidian gjorde det bästa Falloutspelet på 10 månader när det tar Bethesda 8 år att göra ett dåligt så vill de inte att andra pillar på deras grejer för de skäms.
Runt där vet man att man kan sluta läsa hans dravel.
K boomer, ha det så kul med nya Dragon Age.
K boomer, ha det så kul med nya Dragon Age.
Att Dragon Age Veilguard ser ut att bli skit har ju inget med några karaktärers utseenden, kön eller läggning att göra?
Du och dina gelikar låter som denna nu 13 år gamla sketch:
Att Dragon Age Veilguard ser ut att bli skit har ju inget med några karaktärers utseenden, kön eller läggning att göra?
Skulle säga att karaktärsdesign mycket väl kan påverka ett spel negativt även om det är subjektivt. I Dragon Age Veilguards fall verkar det bara vara ett av många problem men visst kan utseende ha betydelse.
Miljöerna ser fina ut iallafall ;/
Wow, här går vi all-in ser jag.
Om 'mental gymnastik' var en OS-gren så hade du säkert lyckats kamma hem ett antal guldmedaljer åt oss, amigo.
Var det inte just karaktärerna som folk ogillade mest med Concord? Designen visar många gånger att det är viktigare att plantera en flagga än att faktiskt göra något genomtänkt.