Inspelningen av den andra Fallout-säsongen börjar nästa månad
Kan bara gå ut för från och med nu...
För att? Första säsongen tyckte jag var grym och då gick jag ändå in med en väldigt skeptisk inställning till att det skulle vara det minsta sevärt.
Kan bara gå ut för från och med nu...
Vad positivt
PC | PS5 | Switch
För att? Första säsongen tyckte jag var grym och då gick jag ändå in med en väldigt skeptisk inställning till att det skulle vara det minsta sevärt.
Om man tycker att s1 var så fantastisk att den inte går att överträffa. Då kan det ju bara gå utför.
Grym? allt är relativt, utom det absoluta.
Vad positivt
Positivitet är mitt motto
1# FZ Troll
Inte oväntat men tanke på siffrorna och att folk av mån konstig anledning tyckte set va bra?
Trots alla plothål, kassa action scener och korkade och vidriga karaktärer.
Visst bättre än rings of power men det ör ju ingen kvalitetsstämpel.
Antar man kan glädjes åt alla youtubers som kommer tjöna pengar som gräs.
Walter får en fet check med kanske?
Utlver det vet jag inte om det finns mycket att hylla
Såg säsong ett med ganska höga förväntningar med tanke på de positiva tongångarna, även om jag inte är ett Fallout-fan (dock spelat flera spel). Ett par avsnitt in frågade jag mig verkligen vad som alla tyckte var bra förutom att det uppenbart var Fallout. I efterhand får jag medge att den var ok, men blev långt ifrån hooked. Skippar nog en säsong 2.
Såg säsong 1 när den hade premiär och tyckte serien var bra men inte vidare speciell, förutom Walton Goggins medverkande i serien hade den varit mycket "mellanmjölk". De enda som fick mig tända till på serien och gör att jag vill ge Fallout en chans till är slutet av säsong 1, speciellt sista avsnittet.
Oavsett vad man tycker om spelen så har Fallout en bra historia som funkar bra för film och serier. Verkar som vi kommer få några säsonger till nu när recensionerna för första säsongen blev så bra.
Var i L.A nyliten kom hem 4e Januari. Hade sån tur att jag slapp bränderna för allt har typ stängts ner såsom Universal Studios och många butiker och framförallt evakuerades många och siffran ökades nu uppåt mer än 130.000 pers. Hemskt
Julafton i L.A var den andra dagen på hela året som det hade regnat så bränder är ngt galet omfattande. Nu är det deras vinter. Hörde på teven att två blivit gripna för anlagd brand plus det var det och en extrem vindig dag som gjorde att detta spred sig extremt fort.
Som sagt hemskt detta och förstår att inte bara Fallout serien blir drabbad många andra inspelningar blir nog lidande
Tänker på alla som blivit drabbade 😭