Factorio Space Age

Releasehästryttare
Factorio Space Age

Expansionen släpps idag, tror släpp tiden är kl 13 Svensk tid (rätta mig om jag har fel)

Jag kommer nästan med 100% köpa den idag, tror jag läste att de kommer ta 32 euro vilket är 366:- idag.
(när Factorio släpptes så tog de 20 euro)

Ni som har intresse av spelet kommer ni köpa expansionen idag eller vänta?

Medlem

Ett givet köp! Ska bli kul att återgå till Factory efter ett par års uppehåll!

Medlem

Rejält sugen att börja lira det ikväll. Hysteriskt stor expansion av det jag sett!

Skrivet av Devan:

(när Factorio släpptes så tog de 20 euro)

Du menar Early Access misstänker jag? Efter släpp gick det upp till 32€ och har kostat det sedan dess. Nej, där hade jag fel!

Medlem

Älskade Space Exploration och även vanliga Factorio men tänker nog ändå vänta in lite recensioner innan det blir köp.

Medlem
Skrivet av Edd1e:

Rejält sugen att börja lira det ikväll. Hysteriskt stor expansion av det jag sett!
Du menar Early Access misstänker jag? Efter släpp gick det upp till 32€ och har kostat det sedan dess. Nej, där hade jag fel!

Vad hade du fel om? Grundspelet kostar ju 32..?

Medlem

Sitter och väntar på releasetiden, är ledig idag så ska passa på att få ihop några timmar. Inte spelat på ett tag, har mest spelat Satisfactory på sista tiden. Men ser fram emot Space Age.


signatur

En glad kalmarit boende på Gotland!

Medlem
Skrivet av Kalliban:

Vad hade du fel om? Grundspelet kostar ju 32..?

Ah, var lite otydlig. Basspelet har höjts i pris sedan släppningsdatumet, det hade jag fel i. Factorio har än så länge inte varit på rea och jag antog att priset var oförändrat.

Releasehästryttare

7 år sen jag spelade sist, man har inte samma energi längre. tvungen att ta en paus nu bara efter 1.5 timme :/

Vilket är udda då jag kan spela Satisfactory hela dagar.

1
Skriv svar