Diskutera – Hur mycket tror du "Switch 2" kostar?

Robot
Diskutera – Hur mycket tror du "Switch 2" kostar?

Dela med dig av vad du tror (och vad du hoppas).

#diskutera

Medlem

2999 kr

signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem
Medlem

5999:-

signatur

00:00:02:42

Medlem
Medlem

5-6K, Switchen är inte långt ifrån idag och sedan har vi alla ökande priser redan nu.

Medlem

Med inflation, svag krona, Nintendo går plus när dom säljer sina konsoler så gissar jag på 6000kr.

Medlem

Den har väl typ 10 år gammal hårdvara så kan ju inte vara värd mer än någon tusenlapp 😅

Medlem

Tror den kommer få ett pris på $399, så runt 5500 kr.

Medlem
Medlem

Switch vid release (utan spel) låg på 3500kr ser jag på prisjakt. Självklart kommer den vara lite dyrare, men jag på ca 4500-5000kr UTAN spel.

Switch 2017: 3500kr
Switch idag: 3500kr
Switch Oled idag: 4000kr

Medlem

4500, fast så har vi ju skatter osv, så säkert 5000 någonting. Får se hur det blir för min del, hemmabryggning är en jävligt dyr hobby, och just nu behöver jag fixa mjöd till sommaren

signatur

Switch, PC och Dödsmetall.

Medlem
Skrivet av Bojkott:

Tror den kommer få ett pris på $399, så runt 5500 kr.

Exakt min gissning också! Allt pekar på det i alla fall! Sen kanske det blir lite mer här med pålägg och skatter? Så kanske landar på nästan 6000 om vi har otur.

Medlem

3990kr

signatur

no remorse

Medlem

Jag tror den hamnar på omkring 5500-6500 kr.

Medlem

I dessa sinnessjuka tider så räknar jag med minst 4999:- men troligtvis hamnar den nånstans mellan 5199:- - 5799:- här i Sverige.

signatur

"There will be another time"

Medlem

349 Dollar
5129 SEk

signatur

"Wonderful! Time for a celebration... Cheese for everyone!"
"Epic is shit, change my mind"

Medlem

399 dollar.
Vad priset sen blir i Sverige vette sjutton. Tycker vanliga Switch verkar blivit dyr även den i Sverige, trots att den var relativt billig vid laseringen, och i linje med vad man kunde förvänta sig att ett pris i USD skulle bli i SEK. Pris på konsoler i SEK verkar ha dragit iväg all världens väg idag...

Medlem
Medlem

4500kr tippar jag på. 5000kr och över har jag väldigt svårt att se, hoppas jag inte får äta upp det för allas skull😅

Ambassadör
Xbox

5999 kr.

signatur

Jump in.

Medlem

3999:-

signatur

What a monster..i cant belie.. WHAT THE HELL IS THIS PLACE?

Medlem

Jag hoppas faktiskt den kostar minst 5000kr och att det högre priset då beror på bättre hårdvara än två tallkottar och en näve ståltråd som switch 1 innehöll

Medlem

Tror det kommer landa runt en tacomiddag med grabbarna x2,5 (4500kr)

Medlem
Medlem

Dom ser hur bärbara enheter säljs runt 10k, samt Ps5 PRO. Folk betalar det så varför skulle inte Nintendo klara av att klämma ut dom summorna.

Jag tippar på mellan 5999-6999kr

Medlem
Medlem

Då de caterar till barnfamiljer får de nog hålla ner priset något. Tror den landar under dagens PS5-pris. Så i Sverige runt 4500:- alternativt 4990:- med ett nytt Mario-spel.

signatur

Har spelbranschen som hobby

Medlem
Skriv svar