Unknown 9: Awakening har fått en lanseringstrailer

Robot
Unknown 9: Awakening har fått en lanseringstrailer
Medlem

Inväntar recensionerna till det här med spänning!

signatur

Change is the only constant

Medlem
Skrivet av QBAN92:

Inväntar recensionerna till det här med spänning!

Jag med! Jag gillar idén med hur de gjort striderna, det känns lite nytt. Skulle vara intressant att veta hur väl det funkar i praktiken och om det är roligt.

Medlem

Inväntar försäljningssiffrorna och samtidiga spelare siffrorna på Steam till det här med spänning!

Medlem

Men hur många Tacokvällar kostar det?

Medlem
Skrivet av HiRoller:

Hoppas FZ börjar skriva pris i tacokvällar framöver!

Medlem
Skrivet av HiRoller:

Skulle gissa på en tredjedels tacokväll för fyra om tacon görs på kungskrabba.

Medlem
Skrivet av Bro Exotic:

Inväntar försäljningssiffrorna och samtidiga spelare siffrorna på Steam till det här med spänning!

Okami var en flopp försäljningsmässigt i början men ses idag som en succé med kultstatus.

signatur

Medlem

Är det detta som är Forsaken 2.0?

Medlem
Skrivet av QBAN92:

Okami var en flopp försäljningsmässigt i början men ses idag som en succé med kultstatus.

Det här spelet kommer vara okänt om 9 veckor.

Medlem

Då går jag emot många när jag säger att det är förbokat sedan en tid tillbaka

Medlem
Skrivet av Bro Exotic:

Det här spelet kommer vara okänt om 9 veckor.

Tiden får utvisa vem som har rätt. Flera spel har överlevt skeptiker och blivit älskade över tid. Som jag nämnde i mitt första inlägg, så inväntar jag recensioner. Är det ett bra spel borde (tycker iallafall jag) det få en dedikerad community.

signatur

Medlem

Får dishonored vibbar av striderna. Hoppas det blir bra!

Releasehästryttare
Skrivet av HiRoller:

Skrivet av Ismo:

Hoppas FZ börjar skriva pris i tacokvällar framöver!

Skrivet av Atilaa:

Skulle gissa på en tredjedels tacokväll för fyra om tacon görs på kungskrabba.

Äter ni helst Taco på Tisdagar eller Fredagar?

Medlem
Skrivet av Devan:

Alla dagar.

signatur

Spela spel är kul ibland.

Medlem
Skrivet av meganollan:

Får dishonored vibbar av striderna. Hoppas det blir bra!

Kollade lite gameplay. Får känslan av att gameplay är en blandning mellan star wars och dishonored

Medlem
Skrivet av Devan:

Fredagar så man kan äta tacos två dagar i rad!

Medlem

Ser lite budget ut vilket jag kan leva med, finns det dock ett enda moment där stealth är ett måste så inhandlas det absolut inte, smygande hör inte hemma i spel

Medlem

Tråkig deisgn.

Medlem
Skrivet av DieZe:

Ser lite budget ut vilket jag kan leva med, finns det dock ett enda moment där stealth är ett måste så inhandlas det absolut inte, smygande hör inte hemma i spel

Så du gillar inte Metal Gear Solid på PSX?

Medlem

Gillade inte Unknown 1 till 8 så jag kommer defintivt inte köpa den senaste delen.

Medlem
Skrivet av pazu:

Så du gillar inte Metal Gear Solid på PSX?

Avskyr alla spel med stealth i oavsett hur mycket eller lite det förekommer och har således inte rört något Metal Gear Solid spel någonsin Varför skulle jag vilja smyga i ett spel när det bara är ett segt och ofta kasst implementerat spelmoment.

Medlem
Skrivet av DieZe:

Avskyr alla spel med stealth i oavsett hur mycket eller lite det förekommer och har således inte rört något Metal Gear Solid spel någonsin Varför skulle jag vilja smyga i ett spel när det bara är ett segt och ofta kasst implementerat spelmoment.

För att det är spännande.

Medlem

Kan återigen tipsa om podden ”out of sight”. Utspelar sig i samma universum och är förvånansvärt bra. Har inte läst böckerna än men jag väntar med det tills jag vet att tredje boken i trilogin kommer. Är inte jättekul om berättelsen aldrig får ett avslut. Hatar sånt.

Medlem
Skrivet av pazu:

För att det är spännande.

Jag upplever det tvärtom och ser det bara som ett slöseri med tid och dessutom piss tråkigt men vi alla är olika och det finns som tur är mängder med spel utan stealth att lira för såna smyg-hatare som mig

Medlem

SBI = Nä tack för mig.

Medlem
Skrivet av fredde82:

SBI = Nä tack för mig.

Vad har State Bank of India med detta att göra 🤔

Medlem

Kan någon förklara för mig varför Youtube-kommentarerna är så otroligt upprörda (utöver det faktum att det är Youtube-kommentarer)? Är det enda anledningen att det är en kvinnlig huvudkaraktär eller har utvecklarna gett en "kränkande" kommentar till Gamers™?

Medlem
Skrivet av AndyZedd:

Vad har State Bank of India med detta att göra 🤔

Allt.

Medlem
Skrivet av QBAN92:

Tiden får utvisa vem som har rätt. Flera spel har överlevt skeptiker och blivit älskade över tid. Som jag nämnde i mitt första inlägg, så inväntar jag recensioner. Är det ett bra spel borde (tycker iallafall jag) det få en dedikerad community.

Det börjar inte starkt min vän.

12
Skriv svar