Unknown 9: Awakening har fått en lanseringstrailer
Inväntar recensionerna till det här med spänning!
Jag med! Jag gillar idén med hur de gjort striderna, det känns lite nytt. Skulle vara intressant att veta hur väl det funkar i praktiken och om det är roligt.
Men hur många Tacokvällar kostar det?
Hoppas FZ börjar skriva pris i tacokvällar framöver!
Skulle gissa på en tredjedels tacokväll för fyra om tacon görs på kungskrabba.
Inväntar försäljningssiffrorna och samtidiga spelare siffrorna på Steam till det här med spänning!
Okami var en flopp försäljningsmässigt i början men ses idag som en succé med kultstatus.
Change is the only constant
Okami var en flopp försäljningsmässigt i början men ses idag som en succé med kultstatus.
Det här spelet kommer vara okänt om 9 veckor.
Det här spelet kommer vara okänt om 9 veckor.
Tiden får utvisa vem som har rätt. Flera spel har överlevt skeptiker och blivit älskade över tid. Som jag nämnde i mitt första inlägg, så inväntar jag recensioner. Är det ett bra spel borde (tycker iallafall jag) det få en dedikerad community.
Change is the only constant
Hoppas FZ börjar skriva pris i tacokvällar framöver!
Skulle gissa på en tredjedels tacokväll för fyra om tacon görs på kungskrabba.
Äter ni helst Taco på Tisdagar eller Fredagar?
https://images-wixmp-ed30a86b8c4ca887773594c2.wixmp.com/f/9f6...
Alla dagar.
Spela spel är kul ibland.
Får dishonored vibbar av striderna. Hoppas det blir bra!
Kollade lite gameplay. Får känslan av att gameplay är en blandning mellan star wars och dishonored
https://images-wixmp-ed30a86b8c4ca887773594c2.wixmp.com/f/9f6...
Fredagar så man kan äta tacos två dagar i rad!
Ser lite budget ut vilket jag kan leva med, finns det dock ett enda moment där stealth är ett måste så inhandlas det absolut inte, smygande hör inte hemma i spel
Så du gillar inte Metal Gear Solid på PSX?
Så du gillar inte Metal Gear Solid på PSX?
Avskyr alla spel med stealth i oavsett hur mycket eller lite det förekommer och har således inte rört något Metal Gear Solid spel någonsin Varför skulle jag vilja smyga i ett spel när det bara är ett segt och ofta kasst implementerat spelmoment.
Avskyr alla spel med stealth i oavsett hur mycket eller lite det förekommer och har således inte rört något Metal Gear Solid spel någonsin Varför skulle jag vilja smyga i ett spel när det bara är ett segt och ofta kasst implementerat spelmoment.
För att det är spännande.
För att det är spännande.
Jag upplever det tvärtom och ser det bara som ett slöseri med tid och dessutom piss tråkigt men vi alla är olika och det finns som tur är mängder med spel utan stealth att lira för såna smyg-hatare som mig
SBI = Nä tack för mig.
Vad har State Bank of India med detta att göra 🤔
Vad har State Bank of India med detta att göra 🤔
Allt.
Tiden får utvisa vem som har rätt. Flera spel har överlevt skeptiker och blivit älskade över tid. Som jag nämnde i mitt första inlägg, så inväntar jag recensioner. Är det ett bra spel borde (tycker iallafall jag) det få en dedikerad community.
Det börjar inte starkt min vän.