Spelhelg med storklassiker och grabbkramar

Robot
Spelhelg med storklassiker och grabbkramar

"Spelhelg. For science. You monster."

#spelhelg

Medlem

Outcast 2, sjukt underskattat!

Medlem

Fortsätta på min sista bon'gård i Farming Simulator 22 innan det blir byte till 25 i November.
Behöver jag komma bort från det så blir det MLB The Show på PS5 och Starfield på PC.

Medlem

Köra klart Starfield: Shattered Space (PC). Sedan blir det delad pipa mellan Cyberpunk 2077 samt nya DLCt Void Shadows i Warhammer 40k: Rogue Trader. Även dessa på PC.

Har blivit lite av en "Vänta på leverans av PS5 Pro" när det gäller allt jag har igång att spela på PS5 så blir nog mycket Switch och PC framöver.

Denna helg fortsätter jag äntligen med Shin Megami Tensei V: Vengeance.
Möjligen att jag även fortsätter min replay av SIFU på Xbox(fortfarande ett kungspel) och förhoppningsvis blir det lite mer Pizza Tower också.

Medlem

Det var rea på Rouge trader så det fick det bli!

signatur

Just an honest man in a leather mask.
Denim demon.
Självmordsbombare för frälsningsarmén.

Medlem

Blir nog mest mer "Hogwarts Legacy". Spelade 4-5 timmar när det var nytt, men la det åt sidan sen. Men återupptäckte det för typ en vecka sen och har tagit mig halvvägs genom spelet (plus massor av sidequests och challenges) nu typ.

Medlem

Nyinköpt Switch lite och nya zelda så det blir helgens spelfokus.

Medlem

Space marine 2

Medlem

För min del så håller jag fortfarande på med Star Wars Outlaws, 83 timmar hittills och har ca 1/4 kvar av main story och ca 20 sidouppdrag.
Efter det lutar det starkt mot att det blir The Plucky Squire.

Medlem

Jag tankar Throne and Liberty... har ingen aning om det är något att ha men jag vill testa på det/pröva nåt nytt.
Annars tänkte jag fortsätta kampanjen som jag påbörjade förra veckan i gamla Battlefield 1. Körde även lite multiplayer och det är riktigt kul båda två.

Medlem

Funderar på att prova Portal 2 VR.
Tydligen inte rekommenderat förren man fått ordentlig vana i VR. Kan förstå varför då man far runt som en studsboll mellan
portalerna! Spyhink redo! ;D

Ambassadör
Xbox

Det blir till att fortsätta med Shattered Space-expansionen till Starfield! Mycket att utforska

signatur

Jump in.

Medlem

Sitter och tvekar på om jag ska köpa Warhammer 40,000: Rogue Trader på rean eller inte.

Så kollade upp Owlcat Games och deras tidigare titlar, startade Pathfinder: Wrath of the Righteous som legat alltför länge i backloggen.

Och japp, det är så bra. Så bra så jag vet inte om jag hinner köpa Warhammer 40,000: Rogue Trader på rean längre

Pathfinder: Wrath of the Righteous it is för mig i helgen.

Och ska försöka hinna med lite till med det jag började med förra helgen, The Bard's Tale Trilogy.

Mest en nostalgi-kick trodde jag, men fastnade faktiskt på riktigt igen. Att det fortfarande håller är ju lite häftigt.

Fragtjuv

Kastar mig över kapitel 5 av Black Myth: Wukong

signatur

AMD Ryzen 7 7700 CPU
MSI GeForce RTX 4060Ti VENTUS 2X OC
Kingston M.2 NV2 PCIe 4.0 NVMe SSD 2TB
Samsung Odyssey Smart G6

Medlem

Blivit mycket War Within för mig! När WoW är kul, är WoW riktigt-jävla-dunder-kul! Blandas med sedvanliga Apex Legends.

Medlem

Ska fortsätta levla min WoW gubbe så jag kan mysa med The War Within under hösten.

Medlem

Det blir en mix av Street fighter 6, måste testa Terry, samt Tw Warhammer 3 och shadow of the erd tree. Denna mix blir det nog resten av hösten.

Avstängd

Max Mustard
Ghosts of Tabor
Kanske lite Days Gone

signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

1
Skriv svar