Metal Gear Solid Delta: Snake Eater har fått en ny trailer
Är jag galen eller har jag sett trailers för dessa MGS: Delta spel i 5-6år snart och fortfarande inte fått ens en hint om ett releasedatum?
Du är nog galen då första trailern va för ett år sedan.
Ser riktigt snyggt ut, men en viss del av mig har fortfarande en viss del otycke gentemot Konami pga Kojima splitten. Känns inte genuint på något sätt när han är separerad ifrån spelet.
Jag känner likadant jag med även om jag är ganska pepp på det. Man får hoppas att grundkänslan sitter kvar. Känns ändå som det krävs en hel del mer än bara duktiga grafiker för att göra en remake.
Det här blir nog bättre än 3ds-utgåvan!
Inte så svårt då den versionen rullar i ospelbara 15 fps.
Inte så svårt då den versionen rullar i ospelbara 15 fps.
Haha nä precis, och det gör sig inte så bra på små skärmar då det är ett ganska bombastiskt cineastisk upplevelse som gör sig bättre på stor tv.
Haha nä precis, och det gör sig inte så bra på små skärmar då det är ett ganska bombastiskt cineastisk upplevelse som gör sig bättre på stor tv.
Det är synd egentligen då den introducerade crouch walk och säkert andra coola saker jag inte vet om. Men klarade bara spela runt 10 minuter pga framerate. 3d-effekten var inte heller något för mig, blev jobbigt för ögonen. Vill man ha portabelt snake eater, utöver Switch, finns vita-verren men där är det smått omöjligt att sikta med de minimala joysticksen. 😅
Originalet är ett av de bästa spelen någonsin, hoppas att remaken är av samma kaliber.
Av det jag sett från trailer samt de previews som ligger ute, så verkar det vara 100% troget originalet bortsett från uppdaterad kontroll samt grafik. Precis som jag vill ha det.
Av det jag sett från trailer samt de previews som ligger ute, så verkar det vara 100% troget originalet bortsett från uppdaterad kontroll samt grafik. Precis som jag vill ha det.
Bra! Jag vill inte heller ha en massa ändringar i handlingen (se Final Fantasy VII-remaken som ett skräckexempel), bara nödvändiga förbättringar/moderniseringar i grafik och kontroll.