Netflix smyger ut en teaser för Splinter Cell: Deathwatch
Fördelen med animerat är att det inte blir som vanligt med tuffare serier.
Ett "perfekt" exempel på det är SEAL TEAM. Hur mycket skjuta och mörkersikten och spränga som helst de första säsongerna för att sen bli ett drama med actioninslag.
Kan bli intressant.
나는 야옹 야옹 야옹 고양이 // 화나 게 하면 가만 안 둘 거야
Är det inte dags för ett nytt Splinter cell spel?
Splinter Cell är Ubisofts HL3. De fortsätter tease:a om nya Splinter Cell och vi får inget...
"Writer and Fighter"
Är det inte dags för ett nytt Splinter cell spel?
Jo, om det inte vore för att alla spel Ubisoft gör nuförtiden känns likadana.
Och allt vad det innebär, fortfarande.
Splinter Cell är Ubisofts HL3. De fortsätter tease:a om nya Splinter Cell och vi får inget...
Kan vara bra för dom att dra esset nu för att lappa ihop det sjunkande skeppet. Riktig pissig studio, men SC är en av deras bästa serier.
Besvikelsen när man klickade på artikeln och insåg att det inte handlade om ett nytt spel i serien
Tänkte att "Netflix" skulle ge iväg att det var en serie och inte ett spel.
"Writer and Fighter"
Kan vara bra för dom att dra esset nu för att lappa ihop det sjunkande skeppet. Riktig pissig studio, men SC är en av deras bästa serier.
Frågan är ju om de har kvar utvecklare som kan göra den här typen av spel? Alla under Ubisoft verkar ju vara fokuserade på open world-spel.
"Writer and Fighter"
Netflix brukar ändå vara helt okej med sina speladaptioner. Det här är förmodligen det bästa hoppet vi har att få något som faktiskt känns som Splinter Cell igen.
Jag har noll förhoppningar att Sandlåde-Ubisoft skulle kunna återskapa något så magiskt som Chaos Theory igen!
Deras animerade har varit on point skulle jag säga.
Men jag tror som du att vi nog kan se i stjärnorna efter ett SC i samma anda som Chaos Theory.
"Writer and Fighter"
Ingen Michael Ironside suger ju. Hoppas de blir bra ändå.
Kanske dags att dra genom 1-3 igen.
Deras animerade har varit on point skulle jag säga.
Trotts det så har jag bara hört folk vara negativa mot Tomb raider serien som kommer om 2 veckor.
Som FZs största film/tv nörd så kommer jag absolut se serien, men är inte hypad direkt då när spelen väl va aktuella så gillade jag inte långsamma spel, är först nu de senare åren jag uppskattar långsammare medium.
Splinter cell för mig är ungefär som lika hett som Watchdogs filmen, men givetvis plus för att serien är animerad i stället för live action!
Lär väl se den, ang spelserien så skulle dom behöva analysera vad som gjorde chaos theory så jävla bra och göra ett nytt spel i samma anda.
Om man ska göra ett stealth-spel så är Chaos Theory spelet man ska kolla på överlag. Skulle nog slå fast att det fortfarande idag 2024, är bästa spelet i genren.
"Writer and Fighter"
Om man ska göra ett stealth-spel så är Chaos Theory spelet man ska kolla på överlag. Skulle nog slå fast att det fortfarande idag 2024, är bästa spelet i genren.
Ja nog fan slog dom hammaren på spiken med det spelet, brände igång det härom året och körde igenom det, även fast det gått vadå 18-19 år sen släppet så håller det sig.
Det var ju synd att dom tog double agent som en spik i kistan på nått sätt. Oförtjänt när det bara var just double agent det var fel på.
Ja nog fan slog dom hammaren på spiken med det spelet, brände igång det härom året och körde igenom det, även fast det gått vadå 18-19 år sen släppet så håller det sig.
Det var ju synd att dom tog double agent som en spik i kistan på nått sätt. Oförtjänt när det bara var just double agent det var fel på.
Och då var fortfarande stealth-delarna bra i de spelet.
"Writer and Fighter"
Intressant fakta som kanske inte alla vet om. Det finns två versioner av Double Agent!
Det som släpptes till Xbox 360 och var sådär, samt en annan version som släpptes till Ps2. Ps2-versionen skapades av teamet bakom Chaos Theory och är enligt mig det näst bästa spelet i serien.
Intressant fakta som kanske inte alla vet om. Det finns två versioner av Double Agent!
Det som släpptes till Xbox 360 och var sådär, samt en annan version som släpptes till Ps2. Ps2-versionen skapades av teamet bakom Chaos Theory och är enligt mig det näst bästa spelet i serien.
Är det inte en tredje till Wii? Minns det hade en rejält matig co-op-kampanj. Riktigt bra version, om än gimpat grafiskt.
"Writer and Fighter"
Är det inte en tredje till Wii? Minns det hade en rejält matig co-op-kampanj. Riktigt bra version, om än gimpat grafiskt.
Fanns en till första xboxen också men den var väldigt nerklippt den hade t.ex inte båtmissionet som då var väldigt snyggt. Men 360 versionen var kungligt bra inte chaos theory bra men nära på.
Jo jag visste om det, dessvärre ägde jag aldrig en ps2 back in the day.
Men vad jag hört om det återspeglas av det du säger.
Chaos Theory är för mig fortfarande måttstocket för en modern stealth-upplevelse.
Thief är fantasy/steampunk höjdpunkt.
Chaos Theory är för mig fortfarande måttstocket för en modern stealth-upplevelse.
Thief är fantasy/steampunk höjdpunkt.
Thief 2 är ett av mina favoritspel. Men jag tycker faktiskt också Dishonored håller hög klass vad gäller fantasy/steampunk-stealth.
"Writer and Fighter"