WH40K: Space Marine 2 har två miljoner köttande spelare
Körde lite Ettan igår... det har inte direkt åldrats med värdighet om man säger så. Ganska kul men grafisk är det ganska gammalt. Ser fram emot att köra igenom 2an när det finns ekonomi och tid övers
Tänkte faktiskt köpa ettan och prova, men såg då att de kostade 50 dollar på Steam. 75% rea nu dock, men 50$ för ett 13-14 år gammalt spel är inte ok.
Tänkte faktiskt köpa ettan och prova, men såg då att de kostade 50 dollar på Steam. 75% rea nu dock, men 50$ för ett 13-14 år gammalt spel är inte ok.
Visst är det ok... du kan ju köpa det på rea till 75% eller inte spela det, eller titta på när andra spelar det?
Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.
Har inte kunnat spela pga att butiken jag förbeställde spelet av inte levererat än…Aldrig mer en förbokning hos den leverantören igen.
Hatar. Den. Känslan.
En Bamseponny av folket
Inte kört mer än 2 timmar av kampanjen. Än så länge ett av de bästa storydrivna warhammer 40k spel jag kört. Till och med uppe och kan peta lite på Dawn of war som är på första plats enligt mig. Går runt och tittar på allt. Så många små detaljer. Och skulle säga att dom har tagit gameplayet som redan va bra i ettan och gjort de ännu bättre.
Köpte ettan igår och jag har skitkul med det
Hatar. Den. Känslan.
Grejen var den att jag förbeställde det lååångt i förväg och betalade dirr. Sen kom jag på att jag har varannan dags-utdelning med posten (så skulle få det typ idag)
Då snackade jag med kundtjänst och de makulerade ordern och lade en my med fraktsätt instabox, så jag skulle få det i Måndags…
Ikke..
Fifteen minutes, or it’s free!
PSN: Aktiv_Slaktkniv
Grejen var den att jag förbeställde det lååångt i förväg och betalade dirr. Sen kom jag på att jag har varannan dags-utdelning med posten (så skulle få det typ idag)
Då snackade jag med kundtjänst och de makulerade ordern och lade en my med fraktsätt instabox, så jag skulle få det i Måndags…
Ikke..
Postgången. Man kan inte leva med den, men börjar gå bättre och bättre att leva utan den...! Men trist. Den känslan är lagom frustrerande när man bara vill komma igång. Hoppas det ger sig till helgen åtminstone!
En Bamseponny av folket
Postgången. Man kan inte leva med den, men börjar gå bättre och bättre att leva utan den...! Men trist. Den känslan är lagom frustrerande när man bara vill komma igång. Hoppas det ger sig till helgen åtminstone!
Ja, det är löst. Köpt idag på lokal butik. Så det som kommer med posten kommer gå i retur med vändande post.
Jag har haft det på min wishlist hur länge som helst. Men inte ens vid rea har det varit värt det tycker jag. Fick tag på det på annat vis Ingen skam då jag ägt det en gång tidigare till 360.
1# FZ Troll
Har inte kunnat spela pga att butiken jag förbeställde spelet av inte levererat än…Aldrig mer en förbokning hos den leverantören igen.
Spelbutiken.se ?
Halo kompis!
Spelbutiken.se ?
Jag ville inte outa, men: Korrekt! Inte en j*vla pinal till kommer handlas därifrån. N.E.V.E.R
Hoppas ultra wide support kommer lite snabbt nu.
Kommer senare i september. Från patch notes idag:
”On top of that first quick fix, we're preparing a bigger patch for later in September. This patch will bring, among other things:
Ultrawide support
Private PvE lobbies
Sparring Arena in the Battle Barge
And more!”
..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2
Kommer senare i september. Från patch notes idag:
”On top of that first quick fix, we're preparing a bigger patch for later in September. This patch will bring, among other things:
Ultrawide support
Private PvE lobbies
Sparring Arena in the Battle Barge
And more!”
Åh tack för info 👍🍻
Dom brukar göra så överallt för att skapa illusionen av att spelet är mer värt än vad det är/folk vill ge för det. Och sen känner dom sig nöjda med att få spelet för 50-75% rea när det igentligen är det spelet är värt.
Köpte Spelet igår men fick göra ett återköp tyvärr
spelet går inte att köra i 3440x1440 så jag väntar och ser om det kommer en patch
tråkigt med tanken på ett nytt spel
Ultrawide support är med på roadmap:en iaf. Antar att det är ibland de första patcharna som kommer.
Körde lite Ettan igår... det har inte direkt åldrats med värdighet om man säger så. Ganska kul men grafisk är det ganska gammalt. Ser fram emot att köra igenom 2an när det finns ekonomi och tid övers
Var rätt daterat redan 2011 rent geometriskt/detaljmässigt. Sparsamt konstruerat helt klar, säkert p.g.a. andra prioriteringar som antalet fiender. Stilen påminner lite om CoH och det var ju Relic.