Senaste inköp av vad som helst

Medlem

Ptja, räknas ett hus? 😅

Även om det är banken som äger merparten då 🤪

Medlem

Senaste inköpet, en Skoda Scala Monte Carlo edition

Medlem

Min nya Kamado Sumo Maxi, till vänster är gamla Weber-bettan...

signatur

SHEPERD S HEPAURD SHEPARUD!!!

Medlem

Nya leksaker till barnen (och pappa). Får se hur länge de håller, ungarna är inte direkt blyga med gasen.

Chefredaktör
Skrivet av Stefan JL:

Mera T-shirts... dator och spelrelaterade motiv såklart igen

Monty!! ❤️

Medlem

signatur

Skippy R.I.P. 17/7 2006

Medlem

Blir väl en eller två bilder på baksidan.

Köpt en jävla massa virke å skruv, som blev en ny altan.
Sen blev det en ny grill, Kamado sumo.
I veckan så kom mitt lilla spabad, så nu kan jag ligga ute bubbla på kvällarna.

signatur

SHEPERD S HEPAURD SHEPARUD!!!

Medlem
Skrivet av Issue:

Blir väl en eller två bilder på baksidan.

fan vad mysigt, njut!

Medlem

Detta är mitt senaste köp! En Trek Fuel ex 7 Gen 6.

Testpilot

Medlem

VHS/DVD kombo, filmer, PS3 med spel och the Duke kontrollen.

Medlem
Skrivet av Siegfried:

<Uppladdad bildlänk>

VHS/DVD kombo, filmer, PS4 med spel och the Duke kontrollen.

Är vi 100 på att det verkligen är en ps4a på bilden? 🙃

Medlem
läsk!

Iom att jag är en enorm läskhora så hittade jag en mindre skatt idag.

Verkligen älskar cream soda i alla möjliga flavörer.

signatur

Just an honest man in a leather mask.
Denim demon.
Självmordsbombare för frälsningsarmén.

Releasehästryttare

Testade lidls nya havredryck med äpple och kanelsmak, den va hemsk, undvik!

Gnällkuk

Glömde helt bort att jag skulle beställa denna men gjorde det igår. ”Tyvärr” inbunden eftersom pocket var slut överallt :/

signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Releasehästryttare

Ytterligare en värdelös produkt !

Bara bränner fast i pannan och smakade inget vidare!

Medlem

En lite märklig mini-PC (ursprungligen designad för point of sale (POS)) tänkt för DOS och lite Win9x/WinXP - 1,2GHz Celeron, 512MB RAM, 2st PCI och 1st ISA (tyvärr är chipsetet lite nyare än vad jag hade hoppats på och saknar eget ISA-stöd, så det är en PCI->ISA-brygga, får se hur den fungerar i DOS).

Är riktigt imponerad so far över hur förvånansvärt lättmeckad den är med tanke på hur kompakt den är. Mycket som är verktygslöst och faktiskt genomtänkt i hur komponenterna monterats. Kvalitén är också förvånansvärt bra - genomgående vettiga kondensatorer (bra 105C Rubycon- och Nichicon-serier överallt) är en stor lättnad, med tanke på att kondensatorpesten härjade i närheten av när den här tillverkades.

Ska pilla lite med antingen en IDE->SD-adapter eller en IDE->SATA och köra en riktig SSD. Inväntar ett GeForce FX PCI-grafikkort också.

signatur

För övrigt anser jag att Tellus bör förstöras.

Medlem
Prima fint!

Trodde de hade slutat att tillverka den sorten. Tror inte jag sett en dosa prima fint på runt tjugo år så det var dögött att trycka upp en pris under läppen igen.

Trevlig helgen alla.

signatur

Denim demon.

Medlem
Skrivet av Devan:

Ytterligare en värdelös produkt !

https://lindahlskvarg.se/wp-content/uploads/sites/4/2022/07/0...

Bara bränner fast i pannan och smakade inget vidare!

Lattjo, har för mig jag tyckte den var helt ok och då är raggmunk och fläsk heligt för mig. Men då ska jag väl undvika den dårå så tack för varningen.

signatur

Denim demon.

Medlem

En PVM skärm och en svart och vit 5 tums tv med radio

Medlem

Så, köpa "nya gamla" grafikkort från Kina är alltid en risk. Det svämmar över av GeForce FX5500-kort på eBay, och vad man får är lite av ett lotteri. Ibland är det FX5200-kretsar (eller taskigt binnade FX5500 som inte klarar av deras stock klockfrekvens), ibland är det mismatchade minneskretsar och "halvtaskig" byggkvalitet, och i mitt fall blev det 2st VGA-utgångar trots att jag beställde ett specifikt med VGA+DVI.

Lätt att få pengarna tillbaka i alla fall, men jag orkar inte chansa en gång till då det tar ett antal veckor att få hem ett. Den här gången fick det bli ett Matrox G450 (som i sig är en risk med tanke på hur det är uppbyggt, en AGP-krets som konverteras till PCI med ett brygg-chip på kortet - kompatibiliteten kan variera och 3D-stödet på de korten är notoriskt tveksamt), plus ett ATI Radeon VE från samma säljare. Riktiga GeForce PCI-kort från en tidstypisk era som är kompatibla med Win9x/DOS och har DVI-utgång är rent löjligt dyra. GeForce 4MX eller GeForce 6200-kort (PCI-varianterna alltså) som ansågs vara tämligen undermåliga back when kostar nu en bra bit över tusenlappen plus moms och frakt.
AGP-kort har jag en ganska bra samling av, men PCI har det varit snålare med.

signatur

För övrigt anser jag att Tellus bör förstöras.

KoP
Medlem
Medlem

Ska vi gissa?

Dyngbollar

Medlem

Lite nya spel till samlingen.
Har ett konto på en loppis så betalade med gammal skit som dom sålt åt mig.. win/win

KoP
Medlem
Skrivet av GustavA:

Ska vi gissa?

Dyngbollar

Näe, det e ju talgbollar till dom små flaxande kräken. 😐

Medlem
Skrivet av KoP:

Näe, det e ju talgbollar till dom små flaxande kräken. 😐

Nu när du säger det så…
Kunde ju annars ha varit en ny diet.

Medlem
Skrivet av bjornfobi:

<Uppladdad bildlänk>

Lite nya spel till samlingen.
Har ett konto på en loppis så betalade med gammal skit som dom sålt åt mig.. win/win

Hell yeah Killzone 2 och Deus Ex!

signatur

PS3 Slim 320GB (1TB) | Wii U Premium | Xbox 360 250GB | X1 1TB | PS5 + Corsair MP600 Core 2TB | New 3DS XL + Katsukity's Capture Card | PS Vita 32GB | Ryzen 5800X3D, 32GB DDR4 3000Mhz, 240GB SSD, 4TB SSD (Kingston KC3000), Radeon 6700XT, 3TB+4TB HDD, B450M-DS3H | Nintendo Switch

Medlem
Skrivet av ohem:

Hell yeah Killzone 2 och Deus Ex!

Ah är riktigt nöjd! Tror de kostade 50:- styck. I princip gratis underhållning!

Testpilot

Köpte en "Crystal clear ice ball maker" för ett tag sen, men har inte använt den förres igår när jag satte igång en laddning. Blev riktigt bra resultat. Jag är nöjd.

Medlem
Skrivet av Shadee:

Köpte en "Crystal clear ice ball maker" för ett tag sen, men har inte använt den förres igår när jag satte igång en laddning. Blev riktigt bra resultat. Jag är nöjd.

<Uppladdad bildlänk>

<Uppladdad bildlänk>

För whiskeyn?

signatur

Denim demon.

Skriv svar