Lollipop Chainsaw RePop släpps i september

Robot
Lollipop Chainsaw RePop släpps i september

Cheerleaders, zombier och motorsågar.

#Dragami-Games, #Lollipop-chainsaw


@wesome!!!

Som vi har väntat på denna remake ⭐️ och vad roligt vi kommer ha med spelet ⭐️ Det är verkligen ett kultspel av rang ⭐️


signatur

"In To The Void "

Medlem

Kul att det släpps på Switch! Ska bli roligt att spela igen, den här gången ska jag spela igenom hela det gjorde jag aldrig på 360 så nya tag nu!

Medlem
Skrivet av Master of Reality:

Som vi har väntat på denna remake ⭐️ och vad roligt vi kommer ha med spelet ⭐️ Det är verkligen ett kultspel av rang ⭐️

"Remake som blev remastern istället".
Skall säga att jag blev lite nyfiken när jag såg artikeln (hade ingen aning om att det var på gång), men iom att det gick från re-makes till re-master och skall in på Nintendos konsol, så vet jag inte hur hypad jag kan bli.

Men skall kolla på lite närmare på det när det släppts. Blir definitivt inte något förköp. 😏

Fysisk utgåva i Oktober

Medlem

När jag hade Mimers huvud runt höften för första gången i God of war tänkte jag detta spel.

Medlem

Spelade aldrig originalet så jag är glad över denna remaster.

NuZ
Testpilot

Yes! Ska bli kul att köra igen så länge de inte tagit bort något som kanske är mindre passande i dagens samhälle:D


signatur

🎮 Xbox Series X | Nintendo Switch | Playstation 5 | Samsung Q90 65”

”Döm ingen efter utseendet – för så otroligt bra är jag faktiskt inte!”

Medlem
Skrivet av NuZ:

Yes! Ska bli kul att köra igen så länge de inte tagit bort något som kanske är mindre passande i dagens samhälle:D

Blir nog stödköp för egen del även om jag inte är så intresserad av spelet i sig.

Medlem
Skrivet av MiffedStingray0:

Fysisk utgåva i Oktober

Oh, vad najs! Vart har du läst det? Inväntar den i sådana fall!

Medlem
Skrivet av NuZ:

Yes! Ska bli kul att köra igen så länge de inte tagit bort något som kanske är mindre passande i dagens samhälle:D

De får dock gärna ta bort de dödstrista minispelem där man… kanske slog baseball-bollar mot fienderna eller hur det nu var.

NuZ
Testpilot
Skrivet av newlaseridea:

De får dock gärna ta bort de dödstrista minispelem där man… kanske slog baseball-bollar mot fienderna eller hur det nu var.

Haha just ja det var något sådantdär emellanåt 😅


signatur

🎮 Xbox Series X | Nintendo Switch | Playstation 5 | Samsung Q90 65”

”Döm ingen efter utseendet – för så otroligt bra är jag faktiskt inte!”

Medlem

Har dom bytt ut allas röster, därav tystad i trailern eller?


signatur

Jag är introvert och älskar att spendera min lediga tid hemma.

Skribent
Skrivet av lonian:

Har dom bytt ut allas röster, därav tystad i trailern eller?

Nä det är samma röster, men du kan nu även välja de japanska rösterna om du vill. Så det kanske är därför de kör röstlöst då de kan köra samma trailer överallt i världen.


signatur

"Writer and Fighter"

Medlem

Jag har originalet fysiskt till 360, dock aldrig spelat det. Ser ut som kul, hjärndött tidsfördriv.


signatur

Fanboys be gone! 🤮

Medlem

Blir smått förvånad om spelet inte är helt omgjort för att passa en mer "modern" marknad.
Hade riktigt kul med originalet.

Skribent
Skrivet av RallarFrasse:

Blir smått förvånad om spelet inte är helt omgjort för att passa en mer "modern" marknad.
Hade riktigt kul med originalet.

Det ska vara några förändringar som att kombos nu är tillgängliga från början och att QTE är automatiska. Några av minispelen ska också ha ändrats om lite. Sen kommer spelet såklart köras i 4K och 60 FPS på moderna konsolerna och PC (inte Switch). Men annars ska det inte vara mycket som är omgjort vad jag förstod.


signatur

"Writer and Fighter"

Skrivet av Gertzy:

Oh, vad najs! Vart har du läst det? Inväntar den i sådana fall!

Jag gick in på hemsidan som va i slutet på nya Trailern och då stod det där

Medlem
Skrivet av MiffedStingray0:

Jag gick in på hemsidan som va i slutet på nya Trailern och då stod det där

Aha, missade det! Tack så mycket!

1
Skriv svar