13 minuter från Assassin's Creed Shadows

Medlem
Skrivet av nils45:

Lätt och vara negativ mot Ubisoft och AC, men jag måste säga, efter att ha spelat AC Origins, Odessey och Valhalla så är jag inte imponerad utav det jag ser. Vad jag ser är samma motor, samma AI, och samma upplägg sedan Origins 2017. Jag brukade köpa AC spelen, men ledsnade på Valhalla och skippade det senaste, nu känns det som om jag aldrig mer komma köpa ett AC spel igen.

De kommer mjölka denna "plattformen" tills den slutar sälja sen gör man en "reboot" igen och mjölkar sönder den osv.

Medlem
Skrivet av nils45:

Lätt och vara negativ mot Ubisoft och AC, men jag måste säga, efter att ha spelat AC Origins, Odessey och Valhalla så är jag inte imponerad utav det jag ser. Vad jag ser är samma motor, samma AI, och samma upplägg sedan Origins 2017. Jag brukade köpa AC spelen, men ledsnade på Valhalla och skippade det senaste, nu känns det som om jag aldrig mer komma köpa ett AC spel igen.

Valhalla är ganska imponerande i dess storlek och miljön/världen är väldigt fin, har spelat det till och från för man kan fan inte sträckspela det.
Nackdelen är ju att du blir för för bra efter ett tag och nu har jag t.om typ 50 skillpoints att placera ut men har inte gjort det för då skulle spelet bli aldeles för tråkigt. Hur som helst, blir inget nytt AC spel för mig heller efter Valhalla, jag är utbränd på serien.

12
Skriv svar