Snabbkollen – Hur mycket överraskar Summer Game Fest- och Xbox-showerna?

Robot
Snabbkollen – Hur mycket överraskar Summer Game Fest- och Xbox-showerna?
Medlem

Det ryktas om att Square Enix kommer att visa upp nytt.
Det är några år sedan Shield-läckan som listade ff9 remaster och final fantasy tactics remake, är det äntligen dags?

Redaktör
Ponny

Så här dan före dan är jag alltid naiv och tror det kommer åtminstone något som blåser mig av stolen. Visst, man har blivit besviken förut, but I want to believe!


signatur

En Bamseponny av folket

Medlem

Ryktas om att MS/Xbox kommer shadow droppa ett av sina fist-party spel, oklart vilket. Även att man kommer teasa sin kommande portabla konsol.

Men ryktena om shadow-drops kommer alltid komma kopplat med Xbox showcases efter Hi-FI Rush avslöjandet och släppet.

Medlem

Silksong shadowdrop, ja tack.


signatur

i5-10600K | 4080 SUPER | 32GB DDR4 | nVME 1TB | 34” Oled

It's not a lake, it's an ocean

Jag håller vanligtvis mina förväntningar i schack och extra så i år. Hoppas på att få se något väldigt oväntat, men räknar inte med det.


signatur

Fria tankar om spel: www.frispel.net

Inaktiv
Skrivet av ichirin:

Det ryktas om att Square Enix kommer att visa upp nytt.
Det är några år sedan Shield-läckan som listade ff9 remaster och final fantasy tactics remake, är det äntligen dags?

Ohhh FF9 remstar ja tack !!

Medlem

Jag vågar inte hoppas på något så går in med lågt ställda förväntningar.

Hoppas såklart på flera feta spel. Gears och Fable ser jag gärna.

Medlem

Något stort kan vi väl ändå få?

Blir iofs nöjd om jag får se lite från State of Decay 3!


signatur

En glad kalmarit boende på Gotland!

Medlem

Jag lovar att vi får se gameplay och release datum (tidigt nästa år) för Gears of War 6. Ni hörde det här först

Medlem

Odds:

  • Det blir (minst!) en jättenyhet! - 9,4

  • Några stora nyheter, men inga bomber - 3,30

  • Båda blir gäspfester - 1,17

Place your bets

Medlem

"Dark Triangle Coffee. Just coffee, nothing else. Have a sip at Night Springs' One and Only Coffee World."

"Join the percolation on June 7th... in Night Springs."

https://x.com/alanwake/status/1798006904150458559


signatur

The more I practice, the luckier I get.

Medlem

Kollade igenom mina rykten igen och det är möjligt att final fantasy 9 händer på nintendo direct senare i månaden ifall det inte händer i helgen.

Medlem

Jag undrar om vi får se en första teaser på FromSoftwares nästa spel. Troligen inte då det krockar med Shadow of the Erdtree, men man vet aldrig. The Game Awards är väl ett säkrare kort.

Annars är ju drömmen något om Silksong(som vanligt dom senaste åren).


signatur

The more I practice, the luckier I get.

Medlem

De senaste åren har ju Xbox-Showerna varit de i särklass bästa! 👍

Medlem

Vi lär få se xbox handheld, även om vi kommer få vänta länge på den.


signatur

1# FZ Troll

Medlem

Det märks att det snart är dags för Xbox Games Showcase. Vilka tweetXs det kommer. Mycket copium.

Medlem

När E3 packade ihop sina väskor, så har jag alltid tyckt att SGF och Xbox Showcase för mig alltid varit en rent sant nöje.
- Spelkarnevalen drar igång sommaren för mig, sen får man vänta på godsakerna släpps!

Medlem

Geoff har ju i princip dödat allt hopp om att vi får någon stor nyhet i och med hans tweet om att det i princip bara kommer visas spel som släpps senare i år.

Men *BIG INHALE OF COPIUM* Kingdom hearts 4 kommer vara en av dom stora nyheterna och släpps redan i höst!

Medlem

Köpte mig precis en Series S för att det var billigt och behövde nåt att glo på film från min dator via Plex med, så hade ju varit kul om det kom nåt vettigt spel också. Har scrollat och scrollat genom game pass men det ju typ tre-fyra spel som är intressanta, och de har jag redan.

Medlem
Skrivet av HiRoller:

Köpte mig precis en Series S för att det var billigt och behövde nåt att glo på film från min dator via Plex med, så hade ju varit kul om det kom nåt vettigt spel också. Har scrollat och scrollat genom game pass men det ju typ tre-fyra spel som är intressanta, och de har jag redan.

Är Series S billigare än Chromecasts nu?

Medlem
Skrivet av ichirin:

Är Series S billigare än Chromecasts nu?

Ignorerar de drygsvar som numera kännertecknar FZ's forum och svarar som en normal människa:
Min 4k chromecast pallade inte med större filmfiler. Stutters som fan.

Medlem

Så 3 grejor bekräftade hittills till Summer Game Fest:

Kingdom Come Deliverance II trailer
Slitterhead(Keiichiro Toyamas nya, skaparen av Silent Hill och Siren) trailer
Alan Wake 2 DLC trailer

Slitterhead reveal-trailer från 2021, kan bli intressant, ser ganska bonkers ut. Musiken görs även av Akira Yamaoka(Silent Hill) så den lär bli bra åtminstone.


signatur

The more I practice, the luckier I get.

Medlem

Tror det blir mellanmjölksår så röstade på mellersta alternativet och sätter ribban lite realistiskt!

1
Skriv svar