Senaste inköp av vad som helst
Några T-shirts... dator och spel-relaterade förstås
◍◯◍ AMD Ryzen 7 3700X 3.6 GHz ◍◯◍ Gigabyte RTX3080 10GB V2 ◍◯◍ Gigabyte X570 UD
◍◯◍ Kingston Fury 64GB (2x32GB) DDR4 3600MHz CL18 ◍◯◍ Corsair HX750i 750W
◍◯◍ Logitech G915 TKL Tactile ◍◯◍ 2x Samsung 870 QVO 8TB ◍◯◍ be quiet! Silent Base 601
◍◯◍ Sony 65" KD65XH9005 ◍◯◍ Audio Pro A36 ◍◯◍ Windows 11
◍◯◍ C64, Atari ST, Nintendo Switch, Archimedes, Amiga, ZX Spectrum, PSP, Amstrad CPC, Dreamcast.. etc
Nu kom den femte t-shirten också... jag beställde alla fem på en gång men den här skickades separat, jag gissar den tryckes på något annat ställe än dom andra.
(Köptes på Redbubble.com)
◍◯◍ Logitech G915 TKL Tactile ◍◯◍ 2x Samsung 870 QVO 8TB ◍◯◍ be quiet! Silent Base 601
◍◯◍ C64, Atari ST, Nintendo Switch, Archimedes, Amiga, ZX Spectrum, PSP, Amstrad CPC, Dreamcast.. etc
<Uppladdad bildlänk>
kul att testa hur wifi funkar.
Återkom gärna med en kort recension då jag är sugen på att köpa en bra wifi/blåtands högtalare!
Nu kom den femte t-shirten också... jag beställde alla fem på en gång men den här skickades separat, jag gissar den tryckes på något annat ställe än dom andra.
(Köptes på Redbubble.com)
<Uppladdad bildlänk>
Kolla in shirtstore.se Dom släppte ett gäng fina C64 tishor nyligen plus att dom har en massa annan merch som kepsar, muggar och klistermärken. Tänkte själv beställa ett gäng grejer därifrån.
Återkom gärna med en kort recension då jag är sugen på att köpa en bra wifi/blåtands högtalare!
får den först om 2 veckor, så det dröjer. Men absolut, jag återkommer när jag fått provköra den en stund.
https://m.youtube.com/watch?v=4S3tH7G6U38
Bobby car till PS4, swr ut att vara riktigt låg budget
För dyrt, men det är trots allt Alan Wake. Har även förbokat deluxe edition till PS5.
Fasansfullt gott! Kan inte sluta!
”A man with a conviction is a hard man to change. Tell him you disagree and he turns away. Show him facts or figures and he questions your sources. Appeal to logic and he fails to see your point. [fortsättning]
Iste med kolsyra. Men det var såklart trycket på burkarna som skapade ett köpsug. För 35kr stycket hoppas jag de smakar.<Uppladdad bildlänk>
Tänkte bara uppdatera att de smakade såklart vidrigt. Men vad hade jag väntat mig? Det står ju kolsyrat te och det var exakt vad jag fick. Smaksatt earl grey med kolsyra.
Fick nog av alla långa böcker jag har läst. Köpte nyligen Horus Rising i Horus Heresy serien, 400ish sidor, inte så farligt tänkte jag och jag har länge varit nyfiken på denna del av WH40k universumet... Tills jag insåg att det är 60+ jävla böcker i den serien, Asså... Nej.
Så köpte mig Call of Cthulhu som är 57 sidor lång indelat i tre kapitel och älskart! Kosmisk skräck är underbart och jag har länge velat ge mig in på H.P. Lovecrafts böcker eftersom han är urfadern till genren trots allt och det finns en stor kollektion av korta berättelser av honom vilket jag kommer börja åtnjuta!
70kr levererat till dörren är inte fy skam!
Mera T-shirts... dator och spelrelaterade motiv såklart igen
Stefan. du köpte gubben på bilden? ser ut som en glad och bra gubbe :D, skämt åsido diggar t-shirtsen.
Konsoler: Xbox One, Xbox One S (hos kompis), Xbox One X, Xbox Series X, PS4, PS4 Pro
CPU: AMD Ryzen 5 7600X
GPU: Gigabyte Geforce RTX 3060 Ti 8GB Eagle OC 2.0
MEM: Corsair 32GB (2x16GB) DDR5 6000MHz CL36 Vengeance
bifogar bilden på skärmen jag köpt och installerade igår, 43". 4k, 144hz, 1ms, amd freesync premium pro imorgon. väldigt nöjd hittills. måste vila dock, idag förde över sista grejerna till min nya lägenhet, visade upp ens städning och jag var redo för den var bristfällig, så ett städföretag dyker upp och fixar resten på måndag. Väldigt glad över skärmen, men försöker vila ryggen och att leta kabel till att föra över till datorn orkar jag inte. hållt på mer eller mindre sedan den 9 med att fixa, flytta över saker etc. jag är slutkörd
Konsoler: Xbox One, Xbox One S (hos kompis), Xbox One X, Xbox Series X, PS4, PS4 Pro
CPU: AMD Ryzen 5 7600X
GPU: Gigabyte Geforce RTX 3060 Ti 8GB Eagle OC 2.0
MEM: Corsair 32GB (2x16GB) DDR5 6000MHz CL36 Vengeance
Stefan. du köpte gubben på bilden? ser ut som en glad och bra gubbe :D, skämt åsido diggar t-shirtsen.
Min flickvän tyckte det var ett riktigt bra gubbköp😆 bästa gubben någonsin säger hon 😉😀
Funkar bra med wifi. Ljudet är stooort. Men inte så konstigt för den är rejäl. Jag har en charge och en extreme 2 sedan tidigare och dom är pluttig när man har dom bredvid. Borde funnits en axelrem att bära högtalaren.
Helt klart nöjd