Spelhelg med Hellblade 2 – vad spelar du?
Ghosts of Tabor
Tactics Ogre Reborn
👍
Jag har precis börjat spela Ghost of Tsushima som släpptes på PC igår!
2 timmar in i spelet och jag är extremt imponerad! Episkt, vackert och brutalt.
Om du någonsin velat spela som samurai och lära dig om japansk kultur & historia, lira detta spel!
Och jaaa, japanska röster är ett absolut måste (engelsk textning ingår självklart). 100 FPS på en GTX 4050 med DLSS!
Spelade precis klart Stellar Blade nu Kanske det blir Gid of war Ragnarök Inte riktigt bestämt mig, är lite sugen på att köpa båda A plague tale till ps 5 ny på rea Har spelat de på xsx men är sugen att spela de båda på ps 5 för de är så bra What to do what to do what to do,,,,,
V rising! helvete vilket bra spel
This.... bara några få achivments kvar.
Köpte mig Switch nu när det är dryga ett år kvar på den! Zelda - BoTW är på min agenda(!) köpte det och Wonders men måste säga att Zelda absolut har den wow-faktorer jag saknat i många PS5 spel i det sista.
Klämmer nog in sista bossen i Stellar Blade också! Så jag är klar för NG+ till nästa vecka 💪🏽
Spelpaus p.g.a. Berlinresa. Skulle gärna ha med Switch nu att nyttja på hotellrummet, men den har sexåringen lagt beslag på.
This.... bara några få achivments kvar.
Tog en paus från Homeworld 3 i morse och fortsatte. Så jävla gött spel, men spelar helt SP.
I am the black wizards.
Tog en paus från Homeworld 3 i morse och fortsatte. Så jävla gött spel, men spelar helt SP.
jag kör DUO Trio på egen server samt på Brutal då man kört EA med alla bossar så många ggr så ville se vad det är för nytt.
jag kör DUO Trio på egen server samt på Brutal då man kört EA med alla bossar så många ggr så ville se vad det är för nytt.
Är det gött?
I am the black wizards.
Titanfall 2 (PS4-spel på PS5) - Herren vilket sjujäkla roligt spel! Att jag hade sovt på detta är lite av en skam! Har iofs inte spelat tv-spel alls särskilt mycket sedan jag påbörjade intensivutbildning i februari som nu är klar.
Om man gillar Portal, Halflife 2, Mirror’s Edge och ”coola” mechor så är detta ett måste.
Storyn är totalt oviktig såan behöver ej ha spelat ettan. KBK - Kör Bara Kör!!
Fattas bara 120fps på PS5.
Mycket plattformshoppande, springande på väggat och härligt låååångt slajdande. Schyssta ljud på vapnen också!