Kingdom Come: Deliverance II
Warhorses tvåa släpps i år. FZ har sett den lika blodiga som soliga medeltiden.
#kingdom-come-deliverance-ii, #warhorse-studios
Gilla verkligen ettan. Hoppas bara dom kan jobba bort lite a eurojanken som spelet lider av.
Ser att jag har ettan på epic games. Dags att börja spela då
Fyfan va bra. Älskade ettan trots alla buggar.
Ett av mina favorit spel, så sjukt taggad!
Kommer påbörja min tredje genomspelning snart. Så sjukt mysigt spel
Vilken spelmotor är det?
CryEngine vad jag har hört.
No hill is too steep No hole is too deep
Ser att jag har ettan på epic games. Dags att börja spela då
Backade det på Kickstarter och har sett fram emot det länge. Måste bara ha nytt grafikkort innan jag spelar det. Vill inte spela med filmkänsla...
Ska bli riktigt intressant. Ettan hade urmycket som talade för det, men i slutändan fanns det ett par faktorer som tog andan ur spelet efter ett tag för mig. Undrar hur det är med stridsfärdigheterna i 2:an? Det enda logiska är väl om Henry är bra på att slåss redan från början. Men en av de saker jag tyckte bäst om med 1:an var hur inkompetent man var i början ...
Sällan jag ser fram emot nya spel, men KCD 2 är definitivt ett av undantagen! Ettan är ett mästerverk, buggigt ja, men det kan man ursäkta när immersionen är på topp och berättelsen medryckande, Hans har ett av de bästa karaktärsarken någonsin också, gick från att vara en dryg jävla översittare till att bilda en genuin vänskap med Henry.
Fattar inte hur FZ kunde ge KCD 3/5 när det är ett av de bästa spelen som släppts senaste decenniet, men skitspel som botw och totk får 5/5 smh
Vi som har missat KingdomeCome 1, är det för sent för att spela igenom? Är det bra story? Kommer tvåan hänga ihop med 1an?
Verkar som man måste ha massa moddar till 1an för att få det att se bra ut? Är alla buggar bortpatchade ur 1an?
Tack på förhand.
Vi som har missat KingdomeCome 1, är det för sent för att spela igenom? Är det bra story? Kommer tvåan hänga ihop med 1an?
Verkar som man måste ha massa moddar till 1an för att få det att se bra ut? Är alla buggar bortpatchade ur 1an?
Tack på förhand.
Inte kört ettan, men de sa på lanseringsvideon att man ska kunna hoppa på tvåan direkt.
Jag tänker nog dock köra ettan med lite moddar snart. Sen köra tvåan ett år efter release när de putsat bort de flesta buggarna.
För även om jag älskar RPG genren så KOMMER det finnas drivor av buggar i alla dessa spel.