Bästa svenska spelen genom tiderna – 21-30
Heja Sverige! FZ listar de 30 bästa svenska spelen genom tiderna i dagarna tre.
#bästa-svenska-spelen, #svenska-spel
1. Svea Rike
Jag är ledsen, men jag tror det blir TCoR:EfBB😁
Bra lista!
1. Svea Rike
2. Backpacker
2. Backpacker
3. Mulle Meck bygger bilar
Dan Dolme måste med på listan!
Haha ja jösses, det spelet hade jag glömt bort totalt. Spelades mycket i tonåren 😂😂
Ser ut som en rimlig lista hittills. Redan imponerande.
Intressant att Helldivers 2 inte låg jättehögt upp på listan trots att det är en nysläppt och enorm succé.
Jag har ingen aning vilka spel som förväntas finnas på en topp 20 förutom en massa Battelfield och Paradox.
Memento Mori
Intressant att Helldivers 2 inte låg jättehögt upp på listan trots att det är en nysläppt och enorm succé.
Jag har ingen aning vilka spel som förväntas finnas på en topp 20 förutom en massa Battelfield och Paradox.
Jag tänker att de som ligger högre upp än Helldivers 2 hunnit nå en klassiker-status genom åren. Just för att som du säger, Helldivers är nytt. Men jag tror det spelet kommer klättra på listan med åren och bli en framtida klassiker.
"Writer and Fighter"
Jag tänker att de som ligger högre upp än Helldivers 2 hunnit nå en klassiker-status genom åren. Just för att som du säger, Helldivers är nytt. Men jag tror det spelet kommer klättra på listan med åren och bli en framtida klassiker.
Den var lite klurigare än andra. Som Johan är inne på: det är nytt. Svårt att känna exakt hur mycket "oomph" det kommer få. Men prognosen: mycket oomph. Att det kan klättra är min känsla också!
En Bamseponny av folket
Jag är ledsen, men jag tror det blir TCoR:EfBB😁
Bra lista!
Vissa förkortningar är längre än icke-förkortningar.
En Bamseponny av folket