Fragzone-fredag är tillbaka!
Hur fantastiskt är spelåret 2023? Daniel, Fredrik och Tomas reder ut!
#fragzone-fredag, #releaselistan
Härligt! 🥳 Startar samtidigt som förbokningen av nästa iPhone börjar, så kommer lyssna med ett öra de första 5-10 minuterna 😄 Men så kul att ni kommer igång med sändningarna!
Det är vi och Iphone 15!
En Bamseponny av folket
Ah, Fragzone-fredag!
Nu är det ordning på världen igen!
”A man with a conviction is a hard man to change. Tell him you disagree and he turns away. Show him facts or figures and he questions your sources. Appeal to logic and he fails to see your point. [fortsättning]
FZ redaktionen…
Vad tror ni att ni är för några egentligen, som om er fritid vore viktigare än min!?
Nu är det såhär, jag kräver att FZFredag flyttas till kl17 så att vi som arbetar på riktigt (till skillnad från att mysa på kontor med alla konsoler i historien) också får avnjuta sändningen live!
Skärp er tamefaan…nu gå ja o sätt mig på en stol o håll käft ja….
"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."
FZ redaktionen…
Vad tror ni att ni är för några egentligen, som om er fritid vore viktigare än min!?
Nu är det såhär, jag kräver att FZFredag flyttas till kl17 så att vi som arbetar på riktigt (till skillnad från att mysa på kontor med alla konsoler i historien) också får avnjuta sändningen live!
Skärp er tamefaan…nu gå ja o sätt mig på en stol o håll käft ja….
Förlåt! Vi har skickat vd-Pelle att snacka allvar med din chef om dina arbetstider.
Ses live nästa fredag kl 14!
Vilket härligt gäng! Ordningen återställd!
Trevligt avsnitt! Välkomna tillbaks till rutan!
"A lie is truth, until you recognize it as a lie. To see the truth behind those lies is probably the right thing to do. However, it may not necessarily bring happiness. Lies are Happiness."
PC-spelare
Dator: TUF Gaming B550 Pro, Ryzen 5600G, 16GB RAM, Sapphire Radeon RX 5600 XT
Alternativt tema:
<Uppladdad bildlänk>
Mina oberoende källor säger: 5 av 5!