Sea of Stars är (av allt att döma) första spelet som släpps samtidigt till Game Pass och PS Plus
Jag var med i Kickstartern så får spelet genom det. 1 kopia till PS och 2 kopior till Steam, har jag för mig att jag valde.
Leta efter mitt namn och nick i eftertexterna.
Shadee Skribent?
Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.
Blir köp på steam.
Undviker gamepass/PS+
Shadee Skribent?
Fredrik "shadee" Thorell kommer det stå i eftertexterna.
Lite kul är det att se sitt namn i slutet av spelet även fast man vet att det enda man gjort är att lagt in några extra hundralappar för en specialversion.
Fredrik "shadee" Thorell kommer det stå i eftertexterna.
Lite kul är det att se sitt namn i slutet av spelet även fast man vet att det enda man gjort är att lagt in några extra hundralappar för en specialversion.
Jag gav lite pengar i kickstarter till Prodeus för att min kompis har gjort det, men jag ångrar verkligen det i efterhand, inte bara för att nu står mitt namn där på någon ful sten utan även för att jag aldrig skulle gjort det för någon annan. Detta var mycket svagt gjort av mig, jag ångrar det bittert.
Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.
Jag gav lite pengar i kickstarter till Prodeus för att min kompis har gjort det, men jag ångrar verkligen det i efterhand, inte bara för att nu står mitt namn där på någon ful sten utan även för att jag aldrig skulle gjort det för någon annan. Detta var mycket svagt gjort av mig, jag ångrar det bittert.
Ähh, det är väl inget att ångra. Liten minnessak i ett spel som verkar fått bra kritik på Steam och hjälpt en kompis på köpet.
Jag gillar att gå på fysisk specialutgåva när jag köper på Kickstarter och då brukar alltid namnet komma med i eftertexterna som en bieffekt, fast är väldigt selektiv med vad jag är med och Kickstartar.
Är riktigt taggad men ska försöka klara The Messenger först tänkte jag eftersom är en prequel. Fastnade dock på en boss som var riktigt svår och slutade spela efter det, ca två år sen. Kanske dax att ta upp igen nu då.
Det är bara att nöta, nöta, ta en paus och sen fortsätta nöta! xD
Till slut hittar man äntligen en tillräckligt bra taktik för att få ihjäl bossarna! Jag är inte särskilt skicklig själv. Det tog mig ca. 19 timmar att klara baspelet inklusive DLC:t.
The Messenger är ett riktigt bra spel!
Jag körde demot på deras Hav av stjärnor. Det verkar dock va något helt annat. Humorn och artstilen är fortfarande underbar, men det är ett helt annat spel. Mycket annorlunda i gameplay och story ifrån vad jag kunde se. Verkar lovande, tyvärr inget ninjaspel. Jag ska prova fullversionen sen när jag får tid.
”A man with a conviction is a hard man to change. Tell him you disagree and he turns away. Show him facts or figures and he questions your sources. Appeal to logic and he fails to see your point. [fortsättning]
Det är bara att nöta, nöta, ta en paus och sen fortsätta nöta! xD
Till slut hittar man äntligen en tillräckligt bra taktik för att få ihjäl bossarna! Jag är inte särskilt skicklig själv. Det tog mig ca. 19 timmar att klara baspelet inklusive DLC:t.
The Messenger är ett riktigt bra spel!
Jag körde demot på deras Hav av stjärnor. Det verkar dock va något helt annat. Humorn och artstilen är fortfarande underbar, men det är ett helt annat spel. Mycket annorlunda i gameplay och story ifrån vad jag kunde se. Verkar lovande, tyvärr inget ninjaspel. Jag ska prova fullversionen sen när jag får tid.
Haha ja som på den gamla onda tiden är alla spel var sjukt svåra och kvalitetstestning inte existerade 😁. Men jag håller med om att det är ett bra spel och därför vill jag klara det.
Hav av stjärnor verkar vara mer som Chrono Trigger om jag förstått saken rätt.
Har spelat demot nu. Mycket bra. Läcker grafik, grym musik och striderna var mycket roligare än vad jag trodde att dem skulle vara. Var skeptisk till att behöva tajma attacker och försvar men det fungerade över förväntan.
Blir definitivt att spela vid release.
Ännu en dag i paradiset.