Netflix nya Castlevania-serie har fått premiärdatum
Trevligt! Första serien var en av de bättre jag sett.
Får instämma, gillade verkligen den och ser fram mot uppföljaren!
Good. Bad. I'm the guy with the gun
Har inte sett första serien ens, har jag missat något? Är inget jättefan av Castlevania men spelade första till NES tror jag det var och sen något på DS som jag fick för tack för att jag var nyhetsskribent på Gameplayer.se tror jag sidan hette. Vi var underdogsen mot Loading.se i alla fall!
Undrar om det blir att de går in mot Symphony of the Night-storyn de går in i nu? Det spelet hette ju "Nocturne of the moonlight" i Japan.
Bara en liten rättelse, Nocturne in the moonlight, men annars korrekt 👍🏼
Bara en liten rättelse, Nocturne in the moonlight, men annars korrekt 👍🏼
haha ja, du har så rätt! Blandar ibland ihop dem som "Symphony of the moonlight" också. XD
Inte lätt....
"Writer and Fighter"
Har inte sett första serien ens, har jag missat något? Är inget jättefan av Castlevania men spelade första till NES tror jag det var och sen något på DS som jag fick för tack för att jag var nyhetsskribent på Gameplayer.se tror jag sidan hette. Vi var underdogsen mot Loading.se i alla fall!
Jo den är värd att titta på, speciellt om man gillar IP:t.
Jag tyckte den var lite långsam i mellan åt, och är inte stor beundrare av animerat. Den lider dock inte av "anime syndromet" när de skall upprepa animationer som fillers.
Välgjord, med mörk story.
Jo den är värd att titta på, speciellt om man gillar IP:t.
Jag tyckte den var lite långsam i mellan åt, och är inte stor beundrare av animerat. Den lider dock inte av "anime syndromet" när de skall upprepa animationer som fillers.
Välgjord, med mörk story.
Det låter helt klart som min kopp te! Är bara inte jätteinvesterad i storyn från olika spel men det kanske inte spelar så stor roll.
Det låter helt klart som min kopp te! Är bara inte jätteinvesterad i storyn från olika spel men det kanske inte spelar så stor roll.
Castlevania är ju inte så komplicerat heller. Dracula ska dö vart 100e år, Belmontfamiljen står för dödandet. Typ så...
Sen har de byggt in lite tvistar under åren, men det är en bra serie.
"Writer and Fighter"
Castlevania är ju inte så komplicerat heller. Dracula ska dö vart 100e år, Belmontfamiljen står för dödandet. Typ så...
Sen har de byggt in lite tvistar under åren, men det är en bra serie.
Haha, tänkte att storyn inte var mer komplicerad än så Det blir allt att ta igen för att sedan se denna då!