Resident Evil 4 når 5 miljoner snabbare än något spel i serien på 14 år

Robot
Resident Evil 4 når 5 miljoner snabbare än något spel i serien på 14 år

Omtvistade femman gjorde det snabbare.

#resident-evil-4

Medlem

hade skrivit en lång kommentar om hur 4an inte kan nått de snabbare än något spel i serien på 14 år ifall 5an gjorde de snabbare, när jag sedan insåg att jag är korkad och att 5an är 14 år gammalt^^

Medlem

Resident evil 5 är så sjukt dåligt, så det sålde bra alltså. Förbokningsfolk?

Avstängd
Skrivet av Najkan:

Så dåligt var det inte. Jag spelade det med min barndomskompis och hade jävligt kul.

Medlem
Skrivet av JohannaBjärred:

Så dåligt var det inte. Jag spelade det med min barndomskompis och hade jävligt kul.

Fantastiskt trevligt spel i split screen co-op!

Medlem
Skrivet av JohannaBjärred:

Skrivet av Faustian:

Fantastiskt trevligt spel i split screen co-op!

Ni har rätt, jag tänker på resident evil 6.

5 var rätt kul

ELF
Medlem
Skrivet av Najkan:

RE5 ratades när det släpptes vill jag minnas. Har själv inte spelat det än.
Har tänkt köra alla spelen i turordning. Är inte färdig med RE0 än

signatur

www.fckdrm.com - DRM år 2024? Ha pyttsan.

It's not a lake, it's an ocean

Välförtjänt!

Capcom gör det igen. Jag har ännu inte gett upp hoppet om att de snickrar på Code: Veronica.

Jag påbörjade RE5 till Xbox 360 efter att jag avslutat remakefyran, och jösses vilket steg bakåt det känns som. Inte så konstigt eftersom remaken är så läcker, men RE5 känns verkligen oattraktivt både vad gäller karaktärer och miljöer. Det är inte ett dugg läskigt. Jag ska försöka harva vidare.

signatur

Fria tankar om spel: www.frispel.net

Medlem
Skrivet av ELF:

RE5 ratades när det släpptes vill jag minnas. Har självi nte spelat det än.
Har tänkt köra alla spelen i turordning. Är inte färdig med RE0 än

Det sålde nog rätt bra då det var första resident evil till 360 och ps3 så grafiken vart ”asläcker”.
Personligen var det helt ok spel, inte alls i nivå med 4an men ljusår bättre än del 6.

Medlem

Jag måste säga detta. Jag hade aldrig spelat ett resident evil-spel förut och blev nyligen rekommenderad detta spel av flera vänner. Jag köpte det och sträck-lirade hela dagen. Vilket toppen-spel alltså, jag känner mig nyfrälst, kommer köra re2 och re3 efter jag är klar med fyran

It's not a lake, it's an ocean
Skrivet av Mo0rbid:

Jag måste säga detta. Jag hade aldrig spelat ett resident evil-spel förut och blev nyligen rekommenderad detta spel av flera vänner. Jag köpte det och sträck-lirade hela dagen. Vilket toppen-spel alltså, jag känner mig nyfrälst, kommer köra re2 och re3 efter jag är klar med fyran

RE2 och RE3 sitter nästan ihop så kör dem kloss i kloss. Framför allt RE2 är riktigt bra. Mycket nöje!

signatur

Fria tankar om spel: www.frispel.net

Medlem

Känslan som infinner sig när man själv provar lite speedrunner tricks och faktiskt lyckas är fenomenal.
RE4R fortsätter vara årets höjdpunkt! Så snuskigt bra gameplay.

1
Skriv svar