Det ryktas om ett Nintendo Direct den här veckan
De Nintendo-youtubers jag följer har också rapporterat om detta och jag hoppas innerligt det stämmer! Go Nintendo! Visa vad ni har mer än Pikmin 4! Kanske de beryktade GC-portarna av Wind Waker, Twilight Princess och F-Zero GX? Vore inte så fel. Metroid Prime 2+3 skulle också sitta fint!
Fler som tror på F-Zero GX nu på onsdag! Samt Paper Mario: The Thousand-Year Door HD och Kid Icarus HD. Många portar, vilket känns logiskt såhär på slutkvisten för Nintendo Switch!
Paper Mario All-Stars helst i så fall. Skulle gärna ha både första Paper Mario och Thousand Years Door fysiskt i en samling.
Men vill helst inte att det utannonseras något för dyrt på grund av att allt blivit så dyrt så har man ju inte råd att köpa dyrare saker längre men något spel då och då kan jag fortfarande köpa bara att det blivit mycket mindre än förut.
Paper Mario All-Stars helst i så fall. Skulle gärna ha både första Paper Mario och Thousand Years Door fysiskt i en samling.
Men vill helst inte att det utannonseras något för dyrt på grund av att allt blivit så dyrt så har man ju inte råd att köpa dyrare saker längre men något spel då och då kan jag fortfarande köpa bara att det blivit mycket mindre än förut.
Även om ingenting tyder på att en sådan samling skulle vara på gång så vore det ju faktiskt fantastiskt med en sådan! Vi har ju fått en 3D-samling liksom så varför inte en Paper också!? Mycket bra idé!
Season pass och DLC för Zelda - givet att man lägger all fokus där nu ett tag
På tal om lär de ju visa femte vågen av MK8DX course pack!
Länk till europeiska Nintendo Direct: