Bulletstorm- och Painkiller-studion jobbar på ett AAA-spel med Xbox

Robot
Bulletstorm- och Painkiller-studion jobbar på ett AAA-spel med Xbox

People Can Fly står även bakom Outriders.

#People-can-fly, #Project-Maverick

Medlem

jag är väl en av dom få som faktiskt gillade outriders skarpt, så har hopp om detta också

Medlem

Gillade också outriders

Medlem
Skrivet av kennyg123:

jag är väl en av dom få som faktiskt gillade outriders skarpt, så har hopp om detta också

Kanske inte något mästerverk, men jag hade kul med Outriders.

Medlem

outriders var sådär i mitt tycke. älskar bulletstorm dock. sjukt bra 💪 hoppas de gör något liknande

Medlem

De har väl redan gjort ett Gears-spel så det verkar väl ganska troligt att det blir ett till?

Medlem
Skrivet av Margy:

De har väl redan gjort ett Gears-spel så det verkar väl ganska troligt att det blir ett till?

Precis vad jag tänkte.

Medlem

Ett varumärke som Microsoft äger. Nice. Blir inge prat om PlayStation versioner eller så. Det är säkert Gears Of War relaterat. Men kan vara något helt annat också. Något som har varit multiplat sedan tidigare.

Medlem

BULLETSTORM 2????

Medlem

Gears 6 av People Can Fly? Ja tack!

Medlem
Skrivet av EpicGoblin:

outriders var sådär i mitt tycke. älskar bulletstorm dock. sjukt bra 💪 hoppas de gör något liknande

Ja, väldigt trevligt folk hos deras mail också. mailade och frågade om vi kanske kan få en uppdatering till xbox one x. fick ett väldigt trevligt svar. älskar spelet, people can fly står högt i ens anseende 😀

signatur

Konsoler: Xbox One, Xbox One S (hos kompis), Xbox One X, Xbox Series X, PS4, PS4 Pro
CPU: AMD Ryzen 5 7600X
GPU: Gigabyte Geforce RTX 3060 Ti 8GB Eagle OC 2.0
MEM: Corsair 32GB (2x16GB) DDR5 6000MHz CL36 Vengeance

Medlem

30–50M USD låter som allt för lite pengar för ett AAA-spel nu för tiden, så misstänker att det till slut kommer landa någonstans i AA-landet, vilket är helt okej för det är trots allt där People Can Fly skiner.

Avstängd

Spännande! 👍🏻❤️

Medlem

Bättre dom gör ett nytt painkiller.

signatur

💻 → Asus ROG Strix G15 Advantage Edition G513QY-HQ008T (Win11, Linux Kali, VM)
🎮 → Fractal Design Define 7 XL Dark TG • Ryzen 9 7900X + Asus ROG Ryujin II • Gigabyte Aorus Radeon RX 7900 XTX Elite • 32GB DDR5 • Gigabyte X670E AORUS Xtreme
🖥️ → Samsung 32'' Odyssey C32G75 Curved 240 Hz QLED
🎧 → AKG K701🖱️ → GLORIOUS MODEL O ⌨️ → CoolerMaster CK721 65%
📞 → NothingPhone 1 "Signaturen är nästan stulen"

Medlem
Skrivet av kennyg123:

Det är var ett nice spel även om det hade sina brister. Enligt steam, 166.6 (lol) timmar, vilket inkluderar expansionen.

1
Skriv svar