Tävling – Vinn Diablo IV och Limited Collector's Box!
Jag skulle bli såhär glad:
https://www.youtube.com/watch?v=3pLbobCbNzc
Blir det en vinst blir det ett game till Sonen som får drillas in i Diablos vackra värld
i7-11700K|ASUS ROG STRIX B560-F GAMING WIFI|32GbDDR4|RTX3080
Ryzen 5 3600|Asus X-470|16Gb DDR4|Asus 2060 Super
Ryzen 5 3600|ASRock B-450 itx|16Gb DDR4|2060FE
2xE5-2630v3|DL360G9|128Gb|4.8Tb|Pfsense 2.5 VM|4 Windows VM|Windows 7 VM
NES|SNES|N64|Wii|Switch|PsOne|PS1|PS3|PS4 |PS5 |Xbox|Xbox360s|Xbox One X|Xbox Series X
Att smiska och piska onda varelser är vad jag vill
Min mus skulle på musmattan inte ligga still
När jag nu flyttat och nördiga hylla börjat inredas
Skulle den för djävulska ting kunna beredas
Ett klick hit och ett klick dit
Här kommer det fasen inte drickas sprit
Lilith och hennes kompisar ska av rädsla för mig skaka
Kanske kan min sambo några djävulska kakor baka?
Halo kompis!
Tänker inte slå knut på mig själv och försöka hitta på något fyndigt, för i ärlighetens namn så har jag ingen aning om hur glad jag skulle bli om jag mot alla odds råkar vinna. Självklart skulle jag bli glad, men mest av allt förmodligen förvånad och kanske lite lätt chockad. Om jag inte vinner så skulle jag förmodligen muttra något i stil med - "man vinner ju aldrig nåt ändå" (som den surgubbe jag är), för att sedan intala mig själv att det handlar om karma eller att tur är någonting man förtjänar och sedan gå in och impuls-köpa spelet på momangen.
Som student och småbarnsförälder så är tyvärr både mitt ekonomiska och tidsmässiga utrymme begränsat. Den lilla speltid som finns hade jag däremot gärna lagt på diablo 4 i sällskap av vänner, då utan att känna dåligt samvete över mina investeringar. Jag hade alltså varit mycket tacksam över att vinna tävlingen!