Ghostwire: Tokyo kommer till Xbox och Game Pass i april
Och Spider's Thread-uppdateringen lägger till ett nytt spelläge och nya områden.
#Ghostwire-tokyo, #Tango-gameworks, #nyhetstips
Tur att man inte betalat pengar för det då. Gamepass für alles...
Men väldigt få spel som är bra på gamepass tyvärr när man spelat ut det som tjänsten redan erbjuder
Men väldigt få spel som är bra på gamepass tyvärr när man spelat ut det som tjänsten redan erbjuder
När allt som är bra är slut så bör inget bra finnas kvar. Ja, du har inte fel i påståendet iallafall.
Har mycket kvar att spela och det fylls på hela tiden med spel jag velat spela men inte vill lägga pengar på.
1# FZ Troll
Har mycket kvar att spela och det fylls på hela tiden med spel jag velat spela men inte vill lägga pengar på.
Jo jag spelar det nya också men det blir oftast bara någon timme innan man tröttnar på det.
Så just nu är gamepass för dyrt för en annan 😊
Galet att det redan gått ett år. Tyckte att det släpptes nyligen.
Ja, det går fort. Ett av mina favoritspel från ifjol.
Uppdateringen ser riktigt rejäl ut, var nog värt att vänta på.
Bra år för Tango som med Ghostwire Tokyo och Hi-Fi Rush inlett året starkt på Xbox och Game Pass med permanenta tillskott i katalogen.
Verkligen! Ytterligare en utvecklare i listan som visar att de går all in på spelutveckling nu.
Hoppas att ha tid att ens testa allt jag vill köra i år. Inte långt bort för Redfall nu.
Verkligen! Ytterligare en utvecklare i listan som visar att de går all in på spelutveckling nu.
Hoppas att ha tid att ens testa allt jag vill köra i år. Inte långt bort för Redfall nu.
Ja, Xbox first party levererar tungt i år och Game Pass har sinnessjukt många dag 1-släpp utöver det också. Redfall fick för övrigt ny story trailer idag också, ser jäkligt bra ut!
Jump in.