Uppesittarkväll - FZ utser Årets spel 2022!
1. Icarus
Dean Hall-, Day-Z skaparens mästerverk. Efter ett år med uppdateringar så har det växt till ett av de bästa överlevar-/byggarspelen hittils.
2. Core Keeper
Vansinnigt kul och beroendeframkallande. Vanligtvis inget fan av pixelgrafik, men det här är bara för bra för att låta bli.
3. Northgard
Har ett par år på nacken men kommer verkligen till liv med uppdateringarna på senare tid. Tänk första gången du spelade Populous, Settlers och Mega-Lo-Mania på Amiga 500.
(fotnot, jag var inte så noga med vilket år dom släpptes, mer vilka spel jag verkligen spelat som mest under året, så det är ok om jag blir diskvalificerad )
När kommer man kunna börjar bjuda på prylar? Vill ju kunna priskriga upp priserna i god tid. Allt för den goda sakens skull.
<3
De kommer upp inom kort, och jag tror de kommer pågå längre än till fredag så ingen panik.
En av årets höjdpunkter! Hoppas på mysig känsla och massa pengar till Barncancerfonden.
Finns där möjlighet att donera saker som ni sedan auktionerar ut? Det är väl så det har varit tidigare år eller är jag virrig?
Kul att höra!
Tror dessvärre inte vi har möjlighet att ordna med det i år, men jag svär inte på det.
Myskväll!!!
Elden Ring, Valheim och High on life kommer bli mina iaf. Jag vet Hol är nytt men jisses vad vågat, utsvävat och helt otroligt roligt det är att spela
🎮 Xbox Series X | Nintendo Switch | Playstation 5 | Samsung Q90 65”
”Döm ingen efter utseendet – för så otroligt bra är jag faktiskt inte!”
@Daniel Sjöholm
Traditionen dikterar att chefredaktör af FZ skola offra sitt skägg som ett stretch goal i insamlingen. So sayeth the mighty @Carl Johansson-Sundelius
Now, be you man, or be you chicken? 😀
@Daniel Sjöholm
Traditionen dikterar att chefredaktör af FZ skola offra sitt skägg som ett stretch goal i insamlingen. So sayeth the mighty @Carl Johansson-Sundelius
Detta måste vara fake news!
Det är sant, jag har läst det på internet!
Lyssna inte på de andra. Ditt skägg är svincoolt! Behåll det!
Lyssna inte på de andra. Ditt skägg är svincoolt! Behåll det!
❤️❤️!!
Finns där möjlighet att donera saker som ni sedan auktionerar ut? Det är väl så det har varit tidigare år eller är jag virrig?
Uppdaterar: Du kan ange att pengarna för försäljningen ska gå till Barncancerfonden när du lägger in Tradera-annons, görs under "Donation". Då hamnar de där de ska (vilket är det viktiga), även om det inte knyts direkt till vår insamling.
@Daniel Sjöholm
Jag hafva betalt denna skuld tvenne gånger, vad äro din kollekt?
Året är inte över än, finns miljoner Steamspel kvar som ännu inte släppts (Early Ironic-access)
Nintendo Switch | PlayStation 5 | Xbox Series X
ASRock Z690 Taichi | i5-12600k | Corsair 32GB (2x16GB) DDR5 6000MHz CL30 | RTX 2080