Snowboard-spelet Shredders släpps nästa vecka
Saknar ett snowboardspel till Switch 😭
Ja, som jag väntade på Steep
"Writer and Fighter"
Saknar ett snowboardspel till Switch 😭
Grand Mountain Adventure är inte direkt ett särskilt avancerat snowboard/skidspel. Men det är ett charmigt litet indiespel från en svensk spelutvecklare som heter Toppluva (loving it) som får en att släppa tankarna en stund. Det släpps till Switch, eller har precis släppts. Det kanske inte täcker abstinensen, men förhoppningvis är det ett litet plåster.
Jag spelade det på iPad och har bara fina minnen av det.
Din vänliga kvartersrecensent.
Grand Mountain Adventure är inte direkt ett särskilt avancerat snowboard/skidspel. Men det är ett charmigt litet indiespel från en svensk spelutvecklare som heter Toppluva (loving it) som får en att släppa tankarna en stund. Det släpps till Switch, eller har precis släppts. Det kanske inte täcker abstinensen, men förhoppningvis är det ett litet plåster.
Såg ju riktigt mysigt ut! Toppluva var nog bästa namnet ever ocskå
Lägger in en länk till trailern här.
"Writer and Fighter"
Såg mysigt ut, blir nog ett köp, tack för tipset!
Vill ha ett typ SSX Tricky till Switch!
IDKFA
Detta fick mig att tänka på spelet 1080 till N64 back in the days.. Kanske blir ett köp, hade varit ni e till Xbox gamepass.
Shredders kommer till Xbox Game Pass
Jump in.
Har väntat på ett bra Snowboardspel sen Amped 2 till Xbox. Det återstår att se om detta är det.
Amped! Oj vilka fina spel det var. Eller i alla fall ettan och tvåan. Körde aldrig trean.
Kommer ihåg att soundtracket var magiskt!
Amped! Oj vilka fina spel det var. Eller i alla fall ettan och tvåan. Körde aldrig trean.
Del tre var mos def mest skruvat, men sjukt roligt. Och hade precis som tidigare delar ett fett soundtrack. Amped 2 & 3 är nog mina favoritsnowboardspel någonsin.
Din vänliga kvartersrecensent.
Hoppas att detta ger lite av den känslan. Mer realistiskt än SSX och Steep men ändå rätt arkad. Det ser ju härligt ut på trailers åtminstone. Annars går jag snabbt tillbaka till riders republic.
Nä, visste inte ens att det fanns en trea.
Har kvar mitt Xbox endast för att kunna lira Amped 2
Har kvar mitt Xbox endast för att kunna lira Amped 2
Det förstår jag verkligen!