”Bundle for Ukraine” ger dig fler än 1000 spel, böcker, rollspel och annat - för ynka 10 dollar!

Robot
”Bundle for Ukraine” ger dig fler än 1000 spel, böcker, rollspel och annat - för ynka 10 dollar!

Öka på din backlog rejält - för ett mycket gott ändamål.

#budnle-for-ukraine, #nyhetstips

Gnällkuk

"Thirsty Sword Lesbians" haha, vad fan

signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Medlem
Skrivet av trickeh2k:

Thats a buy.

signatur

Spela spel är kul ibland.

Frilansare
Skrivet av trickeh2k:

Skrivet av miffot:

Thats a buy.

Fantastisk titel.
Har annars haft ögonen på Backbone och Cloud Gardens länge. Bara de två känns ju värt en 10 dolans.

Medlem
Skrivet av trickeh2k:

haha, exakt min tanke!

FM-guru
F.d. Sisyr
Medlem

Scrollade lite och hittade fort rätt bra spel. Bästa dealen någonsin?

Medlem

verkar som sidan halvt krashat

signatur

1# FZ Troll

Medlem

Köpte även racial bundle när det begav sig. Bra initiativ, men man hoppas ju klart på att det inte blir fler såna här katastrof-bundles kommande åren :s

Medlem
Skrivet av alex_ceci:

Köpte även racial bundle när det begav sig. Bra initiativ, men man hoppas ju klart på att det inte blir fler såna här katastrof-bundles kommande åren :s

Racial Bundle, säger du. Är det för de arga gossarna i NMR?

signatur

I saw this wino, he was eating grapes. I was like, "Dude, you have to wait". - Mitch Hedberg

Medlem

Sjuk deal, vissa saker kostar enskilt mer.

signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem

En no brainer det här! Donera gärna mer än minimum om du har råd

Medlem

Känns som att det är väldigt många skitspel i denna bundle, och kommer nog inte spela något av det. Men jag gillar initiativet och vill mer än gärna stötta Ukraina, så det känns som win/win

Har ni tips på något spel som kan vara värt att testa så är det bara att hojta till

Medlem
Skrivet av Bojkott:

Känns som att det är väldigt många skitspel i denna bundle, och kommer nog inte spela något av det. Men jag gillar initiativet och vill mer än gärna stötta Ukraina, så det känns som win/win

Har ni tips på något spel som kan vara värt att testa så är det bara att hojta till

Helt ärligt ja, det är typ 99% "inte så bra" saker här, men bara för det där spelet där man får vara kung är det värt det.

signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem

Det är i alla fall fem spel jag själv varit sugen på ett tag nu i den där som kostar bra mycket mer än 100kr, så det är helt klart bara att köra på.

Medlem

Det är många spel jag inte känner till men det finns ett par som jag noterade är spel som fått väldigt bra kritik som SuperHot, Celeste, Super Hexagon, TowerFall Ascension. Av de spelen så har jag kört SuperHot som visserligen var kort men underhållande och Super Hexagon ett spel som är enormt beroendeframkallande, iaf för egen del och som kräver snabba reaktioner. Jag höll på att glömma nämna musiken, det hade inte varit samma spel om den inte hade varit med, som så ofta när det kommer till spel så gör den bara ett bra spel bättre.

Så med tanke på antalet tror jag det finns spel som gör att de flesta kommer bli nöjda, ett bra sätt att skapa en "backlog" om man inte redan har en.

Medlem

Bra sida för att jämföra de här jättebundlarna från ichio.
https://randombundlegame.com/
Om du köpt någon av de tidigare så kan du filtrera bort dem så du ser vad som är unikt med den här.

Medlem
Skrivet av Priapsi:

Racial Bundle, säger du. Är det för de arga gossarna i NMR?

Haha precis..
Hela namnet var "Bundle for Racial Justice and Equality". När Black Lives Matter blev en grej 2020.

https://itch.io/b/520/bundle-for-racial-justice-and-equality

Medlem
Skrivet av alex_ceci:

Haha precis..
Hela namnet var "Bundle for Racial Justice and Equality". När Black Lives Matter blev en grej 2020.

https://itch.io/b/520/bundle-for-racial-justice-and-equality

Haha, ja nu när du nämner det låter det mer troligt.

signatur

I saw this wino, he was eating grapes. I was like, "Dude, you have to wait". - Mitch Hedberg

Medlem
Skrivet av John7612:

En no brainer det här! Donera gärna mer än minimum om du har råd

Redan swishat en tusing denna löningen, och detta bundlet är en nobrainer.
SkateBird fniss
sophies safecracking simulator ska ju testas direkt.

signatur

Corsair Obsidian 1000D* Corsair AX1600i* MSI X670E Tomahawk* Amd 7800X3D * 32GB G-Skill DDR5 6000Mhz/32* Asus RTX 4090* Corsair MP600 1TB* Samsung 980 Pro 1TB

Medlem

Kingdom: Two Crowns är fantastiskt men No Steam = no buy. 🥴

signatur

Memento Mori

Medlem

Äh - vilken jäkla trash dump!

Varför ger ni AAA-utvecklare oss inte era spel? Är ni Putin-fans eller???

signatur

subterranean homesick alien

Medlem

Underbart, här kan man lyckas skänka en ordentlig slant som verkligen kan göra skillnad. Bara en bonus att den innehåller många spel som ligger på min inköpslista. Bland annat Lucifer Within Us, Baba Is You och Backbone.

Fragtjuv

Det klart att man slår till på det!

signatur

AMD Ryzen 7 7700 CPU
MSI GeForce RTX 4060Ti VENTUS 2X OC
Kingston M.2 NV2 PCIe 4.0 NVMe SSD 2TB
Samsung Odyssey Smart G6

Medlem

Bump till er som fortfarande gjort gott och vill få lite trevliga spel

signatur

Switch OLED, PS4 slim, PS3, New 3DS XL, Wii, GC, N64, GBA & NES
PC: 5800X3D ■ 32GB■ RTX 3070 ■ 27"1440p@165 Hz