Hello Games är inte "på långa vägar" färdiga med No Man's Sky
När planeter faktiskt börjar rotera runt solen, kommer jag att återvända till spelet.
Och nej, jag tror inte på utlåtandet om att den idén skrotades för att undvika förvirring...
GPU: RTX 3080
CPU: i7 13700k, 3.4GHz (OC 4,9GHz)
RAM: 64GB, DDR5
MB: Z790-F
OS: Windows 11.
När planeter faktiskt börjar rotera runt solen, kommer jag att återvända till spelet.
Och nej, jag tror inte på utlåtandet om att den idén skrotades för att undvika förvirring...
Två frågor av ren nyfikenhet:
1. Varför är det så viktigt att planeterna roterar runt solen?
2. Vilken är din favoritteori om varför idén skrotades?
Länk till patch notes.
https://www.nomanssky.com/sentinel-update/
Två frågor av ren nyfikenhet:
1. Varför är det så viktigt att planeterna roterar runt solen?
2. Vilken är din favoritteori om varför idén skrotades?
Min tanke är att det är en prestandaresurs som kan gå åt annat.
PS3 Slim 320GB (1TB) | Wii U Premium | Xbox 360 250GB | X1 1TB | PS5 + Corsair MP600 Core 2TB | New 3DS XL + Katsukity's Capture Card | PS Vita 32GB | Ryzen 5800X3D, 32GB DDR4 3000Mhz, 240GB SSD, 4TB SSD (Kingston KC3000), Radeon 6700XT, 3TB+4TB HDD, B450M-DS3H | Nintendo Switch
Vilken fascinerande vändning Hello Games har gjort genom åren, dom ska ha all respekt! Däremot, oavsett hur många uppdateringar som släppts hittills så tycks No Man's Sky inte riktigt vilja suga tag i mig. För mig upplevs det fortfarande väldigt tomt, repetitivt och känslan av procedural generation som helt genomsyrar spelupplevelsen får mig att tappa syfte, upptäckarglädje och till slut tröttna. Tråkigt! Älskar stilen och musiken.
När planeter faktiskt börjar rotera runt solen, kommer jag att återvända till spelet.
Och nej, jag tror inte på utlåtandet om att den idén skrotades för att undvika förvirring...
Men varför spelar just detta roll, tar det inte sjukt lång tid... du vet... år?
Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.
Värt att spela nu eller ska man vänta ett tag till?
Absolut tycker jag att du ska sätta dig ner med detta, mycket spelvärt! Har man inte spelat det sedan release t.ex så börjar det vara dags
När planeter faktiskt börjar rotera runt solen, kommer jag att återvända till spelet.
Och nej, jag tror inte på utlåtandet om att den idén skrotades för att undvika förvirring...
Men varför spelar just detta roll, tar det inte sjukt lång tid... du vet... år?
Detta är anledningen till att jag spelar Elite Dangerous före No Man's Sky.
Föredrar planetsystemen i Elite Dangerous och det är rogivande att utforska dessa.
Dock saknar jag mycket av det som går att göra i No Man's Sky när jag spelar Elite Dangerous.
Båda två är för mig grymt bra spel, dock har man bara tid för så många spel per dygn och liv!
Through the cables and the underground now
Två frågor av ren nyfikenhet:
1. Varför är det så viktigt att planeterna roterar runt solen?
2. Vilken är din favoritteori om varför idén skrotades?
1. Det är faktiskt inte så viktigt, men det är något som aldrig kommer att hända, vilket innebär att jag aldrig kommer att återvända.
2. Att det var ett allt för överambitiöst tillskott för att faktiskt bli implementerat.
GPU: RTX 3080
CPU: i7 13700k, 3.4GHz (OC 4,9GHz)
RAM: 64GB, DDR5
MB: Z790-F
OS: Windows 11.