Just Cause 2
Söderkisarna på Avalanche Studios är tillbaka med en andra storslev kaosaction. Vi ler brett medan vi sätter Panau i lågor.
Wow! Jag blev glatt överraskad. Kanske blir att kolla in (om man nu inte vinner såklart!).
"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/
När jag testade demot så blev jag lite orolig när det gäller tangentbords kontrollen, kunde inte mappa Enter tangenten eller alla mina musknappar.
Hoppas det bara var så i demot för jag har förbokat spelet.
Spelet verkar annars helgrymt.:heart:
Wow. Spelets beskrivning här låter som det GTA jag suktat efter, och det GTA Rockstar aldrig vågat göra sedan seriens storhetstid. Fast på en tropisk ö, förstås. Tål att testas det här.
'It is the mark of an educated mind to be able to entertain a thought without accepting it' -Aristotéles
spelade demot och det var väl mer av samma sak som i ettan... (Som dessutom var duktigt konsollskadat på pc...) typ omöjligt att dö.
Lite snyggare dock... annars passar det nog rätt bra i soptunnan (undra när utvecklare ska lära sig att grafik inte är allt)
Ja jag vet att jag är bäst!
spelade demot och det var väl mer av samma sak som i ettan... (Som dessutom var duktigt konsollskadat på pc...) typ omöjligt att dö.
Lite snyggare dock... annars passar det nog rätt bra i soptunnan (undra när utvecklare ska lära sig att grafik inte är allt)
Så du tycker spelet är skit? Fast han i recensionen verkar inte ha tyckt det, kanske bara så att det är spelet inte passar dig? Behöver inte vara skit för det.
provade nyss PC-versionen! lite blandade känslor,, visst är det en "arkad" shooter, men jisses va "arkad" det är,, lite smått ooptimerat kan ja tycka..
En konsollportning rakt av!
Spelat baserat på 1 timmes spelande 6/10
Går ju bara spela 30 minuter. Så lägg ner. Dock så visste väl alla att det är ett konsolspel.
4/5?...okej, ja skribenten måste då älska sandlåde-spel för att ge det ett så högt betyg. Demot var då inget som gav mersmak.
- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.
4/5?...okej, ja skribenten måste då älska sandlåde-spel för att ge det ett så högt betyg. Demot var då inget som gav mersmak.
Ja smaken är som baken, delad i 27 delar
Jag tyckte demot var helt okej till pc, förutom då att dem har gjort en epic fail på hur musen styr siktet på det spelet -_-
Jag kan tänka mig ge spelet 3 i betyg men inte mer just pågrund av dåligt mus stöd.
provade nyss PC-versionen! lite blandade känslor,, visst är det en "arkad" shooter, men jisses va "arkad" det är,, lite smått ooptimerat kan ja tycka..
En konsollportning rakt av!
Spelat baserat på 1 timmes spelande 6/10
Går ju bara spela 30 minuter. Så lägg ner. Dock så visste väl alla att det är ett konsolspel.
Det är ju bara att starta om demot?